اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد بویین زهرا:

فیلم‌کوتاه «اینجا» در بویین زهرا تولید شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ارشاد شهرستان بویین زهرا از تولید فیلم‌ کوتاه «اینجا» در این شهرستان خبر داد.

فیلم‌کوتاه «اینجا» در بویین زهرا تولید شد

علی زارعی در حاشیه پایان فیلم‌برداری فیلم‌ کوتاه «اینجا» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: تولید این فیلم کوتاه که از ابتدای مهر‌ماه تصویر‌برداری آن آغاز شده و پس از سه ماه تلاش گروه هم‌زمان با روز‌های پایانی آذرماه به پایان رسید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا افزود: این فیلم دارای سه شخصیت مجزا به نام‌های الهه، مجید و امیر است.

وی ادامه داد: این سه شخصیت در این تله فیلم به ایفای نقش می‌پردازند و اصل داستان فیلم نیز بیانگر امید و سرنوشت آدمی در زندگی است.

زارعی تصریح کرد: این تله‌فیلم کوتاه به نویسندگی سعیده‌ نوروزی و به کارگردانی محمد فخریان و با همکاری کانون سینمای جوان مجتمع فرهنگی-هنری ولایت شهرستان بویین زهرا با سه ماه کار مداوم به تولید رسیده است.

وی ادامه داد: در این فیلم الهه و مجید زن و شوهری هستند که در تلاش هستند تا امیر را که برادر الهه است و مبتلا به سرطان است برای درمان نزد پزشک متخصص و زبردست ببرند و هنگامی که امیر متوجه می‌شود با این موضوع به شدت مخالفت کرده و در این بین اتفاقاتی رخ می‌دهد که منجر به مرگ الهه و مجید می‌شود و با مرگ این دو نفر فیلم به پایان می‌رسد.

مهدیه حسینی‌ امینی، مجید یوسفی و علی‌اصغر دوستی‌فرد بازیگران این فیلم کوتاه هستند.

محمد فخریان مدیر تولید، سیدمهدی حسینی تصویربردار و مشاور کارگردان، مسعود علیزاده مسئول صدا و نور، شعله مکتبی و سیدجواد موسوی مسئولان طراحی گریم، هادی مشهدی مسئول انتخاب بازیگر، مسلم نصیری سازنده موسیقی و تدوین هستند.

همچنین هادی جلقازلو، آرمان برزگر، حسین اینانلو، حسن کیومرثی، زهرا حسینی امینی و سعید ائمی از دیگر دست‌اندرکاران پشت صحنه این فیلم کوتاه هستند.

انتهای‌پیام/77005/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول