اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز:

دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های پرمحتوا در دهه فجر تلاش کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز با اعلام روزشمار دهه فجر از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌ریزی مناسبی برای اجرای برنامه‌های پرمحتوا و انتقال دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهند.

دستگاه‌ها برای اجرای برنامه‌های پرمحتوا در دهه فجر تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از فرمانداری این شهرستان، عبدالعزیز فدعمی اظهار داشت: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی است تا علاوه بر تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی، دستاوردهای نظام اسلامی و پیشرفت‌های صورت گرفته برای مردم تشریح شود و توطئه‌های دشمنان انقلاب خنثی شود.

وی در آستانه سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،  روزشمار دهه مبارک فجر را اعلام کرد و گفت: بنابر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پنجشنبه 12 بهمن و سالگرد ورود امام خمینی (ره) به میهن اسلامی به نام انقلاب اسلامی، پیامبر اعظم(ص) و استقرار حکومت الهی؛ جمعه 13 بهمن به نام انقلاب اسلامی، طلیعه ظهور و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)؛ شنبه 14 بهمن انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری و یکشنبه 15 بهمن به نام انقلاب اسلامی، معنویت و پایبندی به ارزش‌های اسلامی نامگذاری شده است.

فدعمی افزود: همچنین دوشنبه 16 بهمن به نام انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیاد خانواده؛ سه شنبه 17 بهمن به نام انقلاب اسلامی، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی؛ چهارشنبه 18 بهمن به نام انقلاب اسلامی، اقتدار و امنیت پایدار و پنجشنبه 19 بهمن انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت نامگذاری شده است.

فرماندار اهواز ادامه داد: جمعه 20 بهمن به نام انقلاب اسلامی، وحدت ملی و اعتلای تمدن اسلامی؛ شنبه 21 بهمن به نام انقلاب اسلامی، استکبارستیزی و بیداری اسلامی و 22 بهمن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

وی افزود: دست اندرکاران ستاد دهه فجر می‌توانند بر اساس روزشمار اعلام شده برنامه‌های خود در دهه فجر را تنظیم کنند.

فدعمی بیان اهداف انقلاب و تبیین دستاوردهای آن را وظیفه همگان دانست و اظهار امیدواری کرد با در فرصت باقی مانده تا دهه مبارک فجر همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مردمی برنامه‌ریزی مناسبی در این خصوص انجام دهند.

انتهای پیام/72004/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول