اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عملکرد 2 تیم فوتبال اصفهانی در نقل و انتقالات/

آمار خروجی‌ها بیش از بازیکنان ورودی است

خبرگزاری فارس: نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر دوازدهم در شرایطی از روز سه‌شنبه کلید می‌خورد که دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن با تغییراتی مواجه شده و با چهره جدیدی وارد میدان می‌شوند.

آمار خروجی‌ها بیش از بازیکنان ورودی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از پایان یافتن مسابقات نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال، تیم‌های حاضر در این مسابقات فرصت پیدا کرده تا بازیکنان مازاد را به سایر تیم‌ها داده و بازیکنان مورد نظرشان را به خدمت گرفتند.

دو تیم سپاهان و ذوب‌آهن نیز که نیم فصل نخست را با رتبه‌های نخست و شانزدهم به پایان رساندند، تعداد خروجی‌های بیشتری نسبت به بازیکنان جذب شده داشته‌اند اما این امیدواری وجود دارد که بازیکنان اضافه شده بتوانند نقاط ضعفی که در نیم فصل سپری شده و وجود داشت را برطرف کنند.

* بازگشت باشکوه حاج‌صفی

با توجه به نتایج رقم خورده در پایان نیم فصل نخست، تیم سپاهان با 31 امتیاز و با تفاضل گل بهتر به عنوان تشریفاتی قهرمانی نیم فصل دست یافت.

از همان هفته‌های ابتدایی نیم فصل برخی از بازیکنان سپاهان ساز جدایی سر دادند و در نهایت نیز با اتمام یافتن مسابقات نیم فصل عادل کلاه کج، حسن اشجاری، میلاد زنیدپور، هادی تأمینی و رضا محمدی از تیم جدا شده و به تیم‌های دیگری پیوستند.

میلان سوشاک، شهاب گردان، محمد محمودوند و احسان حاج‌صفی بازیکنانی هستند که برای نیم فصل دوم طلایی پوشان را همراهی می‌کنند.

در این میان احسان حاج صفی را می‌توان خرید ایده‌آلی برای تیم اصفهانی دانست زیرا این هافبک ملی‌پوش که برای خدمت سربازی به تراکتورسازی رفته بود، می‌تواند به مهره‌ای بسیار مؤثر برای سپاهان تبدیل شود.

* گاسپاروف؛ ناجی دروازه ذوب‌آهن

تیم ذوب‌آهن برخلاف فصل‌های گذشته نشانی از یک تیم مدعی نداشت و در پایان هفته هفدهم با 13 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفت تا خطر سقوط را احساس کند.

ذوبی‌ها در نیم فصل نخست اقدام به تغییر سرمربی خود کرده و با برکناری رسول کربکندی، فرهاد کاظمی را جانشین وی کردند اما در دیدارهایی که این مربی روی نیمکت این تیم نشست، بردی را به دست نیاوردند.

بلافاصله پس از اینکه نیم فصل پایان یافت، فرهاد کاظمی ابراهیم محمدی، هوگو ماچادو، احمد محمدپور، میلاد میرترابی، مجتبی بابک، حمید پروار و استویچکوف را در لیست مازاد تیمش قرار داد.

وی که در هفته‌های پایانی نیم فصل بارها از در اختیار نداشتن بازیکنان خوب گلایه مند بود، محمد برجلو، گئورگ گاسپاروف، فوفانا، علی محسن زاده، احسان پهلوان، علیرضا محمد، محسن بیاتی نیا و علی محسن‌زاده را به خدمت گرفت تا این بازیکنان بتوانند نقاط ضعف ذوبی‌ها را به زعم سرمربی این تیم پر کنند.

ذوبی‌ها در نیم فصل نخست ضربات زیادی از ناحیه دروازه متحمل شدند و در صورتی که گاسپاروف از لحاظ کیفی جواب بدهد، می‌توانیم به نتیجه گرفتن سفید و سبزپوشان اصفهانی امیدوار بمانیم.

* خوروش: بر اساس نیاز بازیکن جذب کردیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان معتقد است یارگیری خوبی توسط این تیم انجام شده و تیم سپاهان در تمام پست‌ها دو بازیکن خوب در اختیار دارد.

رسول خوروش با بیان اینکه کادر فنی برای رفع نقاط ضعف اقدام به یارگیری کرد، افزود:  پس از پایان نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال، نیازهای تیم در پست‌های مختلف شناسایی شد و بر اساس این نیازها اقدام به جذب بازیکن کردیم.

وی ادامه داد: در برخی پست‌ها ضعف‌هایی را احساس می‌کردیم و با جذب احسان حاج‌صفی، شهاب گردان و میلان سوشاک امیدواریم که در نیم فصل دوم مشکلی را در این پست‌ها احساس نکنیم.

خوروش تصریح کرد: پس از جدایی چند بازیکن تیم سپاهان در نیم فصل و پیوستن آن‌ها به تیم‌های دیگر برخی مدعی بودند تیم ما ضعیف شده است اما چنین نظری را قبول ندارم.

* کرباسچی: بر اساس نقاط قوت و ضعف بازیکن گرفتیم

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز به آینده بازیکنان جذب شده در نیم فصل دوم ابراز امیدواری می‌کند.

محسن کرباسچی با بیان اینکه بر اساس نقاط ضعف و قوت تیم در نیم فصل نخست بازیکن جذب شده است، تصریح کرد: این بازیکنان در تمریناتی که در این مدت به همراه تیم انجام داده‌اند، عملکرد خوبی داشته‌اند و به نظر می‌رسد با اضافه شدن این بازیکنان به ترکیب تیم آینده خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به وضعیت فعلی این تیم بیان کرد: تیم ذوب‌آهن ظرفیت لازم برای نتیجه گیری را دارد و می‌توانیم در نیم فصل دوم رتبه یک رقمی به دست بیاوریم.

انتهای پیام/63006/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول