اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی دلیجان:

8 کیلوگرم حشیش در دلیجان کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان دلیجان از کشف هشت کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع حشیش از مسافر یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

8 کیلوگرم حشیش در دلیجان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی، حمزه امین‌نژاد اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دلیجان در راستای مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر، حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان تهران، یک دستگاه خودرو اتوبوس را متوقف کردند.

وی گفت: در بازرسی از وسایل یکی از مسافران اتوبوس و از داخل کیف دستی وی، مقدار هشت کیلو و 500 گرم حشیش کشف و ضبط و متهم به همراه فرد دیگری که با وی بود، دستگیر که هر دو به پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات نیز از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

بر اساس این گزارش فرامرز گودرزی گفت: با اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران، یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان محلات شناسایی و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم پس از تهیه مواد مخدر از شهرستان ازنا اقدام به توزیع و فروش آن در سطح شهرستان می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان محلات ادامه داد: با مراقبت شبانه روزی نهایتا متهم به همراه همسرش پس از آنکه با یک دستگاه خودرو پژو 405 از شهرستان ازنا مراجعت می‌کردند، خودرو آنان توسط مأموران متوقف شد.

گودرزی بیان داشت: در بازرسی از خودرو و وسایل همراه متهمان از داخل کیف همسرش مقدار یک کیلو و 750 گرم تریاک کشف که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و با دستورمقام قضایی متهمان برای تحقیقات بیشتردر اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفتند.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول