اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت چرام:

هیئت‌‌های مذهبی نسبت به توطئه‌های دشمنان در عزاداری‌ها آگاه باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت چرام گفت: هیئت‌های مذهبی نسبت به توطئه‌های دشمنان و ایجاد تحریف در عزاداری‌ها آگاه باشند.

هیئت‌‌های مذهبی نسبت به توطئه‌های دشمنان در عزاداری‌ها آگاه باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز حجت‌الاسلام سید شریف خاضع در همایش تجلیل از هیئت‌داران مذهبی با بیان این‌که حضور در مراسم امام حسین(ع) انسان را بیمه می‌کند، اظهار کرد: در مراسم امام حسین(ع) شاید کم‌ترین کارها را ما به عنوان متولیان انجام دهیم و وجود آن امام همام است که ما را در این مراسم‌ها یاری می‌کند.

امام جمعه موقت چرام تصریح کرد: کسانی هستند که از دیدگاه ما از راه عبودیت و بندگی دور باشند اما اسم امام حسین (ع) را که بشنوند با شور و شوق وصف نشدنی حضور پیدا کرده و به سر و سینه می‌زنند.

وی با بیان این‌که گاهی این تلنگر ناچیز عرض ادب به محضر سیدالشهدا ما را پایبست همین مجالس می‌کند، عنوان داشت: چه بسا خیلی از ما انسان‌ها که دایره‌دار بوده و مدعی هم هستیم از عاشقان حسینی عقب باشیم.

این مسئول با اشاره به این‌که ایام سوگواری در سراسر کشور برگزار می‌شود ولی باید بعد از عاشورا ادامه پیدا کند، گفت: این ایام باید به صورت رسمی یا خانگی تداوم داشته باشد تا ارتباط با محفل امام حسین (ع) حفظ شود.

حجت‌الاسلام خاضع اضافه کرد: آنچه از این قیام به عنوان عبرت تاریخی برای تمام بشریت به یادگار مانده است، این که مسلمان حق ندارد در مقابل ظلم و جور سکوت کنند و با این سکوت دشمنان بر دامنه تجاوز به حقوق ملت‌ها بیفزایند.

وی خواستار حفظ شرافت و کرامت عزاداری‌ها شد و هیئت‌داران مذهبی را نسبت به توطئه‌های دشمنان و ایجاد تحریف در عزاداری‌ها آگاه ساخت.

خاضع تصریح کرد: ماه محرم بهترین فرصت جهت ابراز عشق خالصانه خود به اهل بیت (ع) است که نباید بگذاریم دشمنان از این ماه بزرگ سوء‌استفاده کنند.

انتهای پیام/82002/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول