اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

یک متر از بخش لاریجان در تقسیمات نباید ضایع شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: یک متر از بخش لاریجان در تقسیمات کشوری نباید ضایع شود.

یک متر از بخش لاریجان در تقسیمات نباید ضایع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل به نقل از روابط عمومی فرمانداری آمل، با حضور ابراهیمی معاون سیاسی استاندار مازندران، اکبرزاده فرماندار آمل و یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس بخشدار جدید بخش لاریجان آمل معرفی شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در این مراسم با بیان اینکه حضور در بخش‌های مختلف استان به همراه مدیران کل جزء برنامه‌های کاری من است و چهره به چهره با مردم دیدار می‌کنیم، یادآور شد: در معارفه بخشداران معمولا حضور پیدا نمی‌کنم ولی به معارفه بخش محروم لاریجان آمدم چون می‌دانم یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی برای آمل و استان ظرفیتی بزرگ است.

هادی ابراهیمی اظهار داشت: اگر اراده یوسفیان نبود جاده هراز و گاز‌رسانی به این منطقه صورت نمی‌گرفت.

وی با بیان اینکه آمل نگین استان است و با وجود علامه‌های بزرگوار مردم بسیار خوب دارد، گفت: مگر می‌شود حماسه عظیم 6 بهمن این مردم را فراموش کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه به تعبیر امام راحل (ره) مردم ولی نعمت ما هستند و هر چه خدمت کنیم کم است، بیان کرد: تا رسیدن به نقطه مطلوب  خدمت‌رسانی به مردم فاصله داریم.

ابراهیمی یادآور شد: بخش لاریجان برای مازندران بسیار حیاتی است و یک متر از بخش لاریجان در تقسیمات کشوری نباید ضایع شود.

وی با تأکید بر اینکه نباید گزارش داشته باشیم که در خاک لاریجان تابلو استان تهران خورده شود، چون در تقسیمات کشوری مبدا و مبنا داریم، ادامه داد: اگر ایستادگی نماینده مردم آمل در مجلس، استانداری و فرمانداری نبود تابلو استانداری تهران را 3 کیلومتر در خاک لاریجان می‌زدند.

فرماندار آمل نیز در سخنانی با بیان اینکه پیام عاشورا قیام عاشورا را تکمیل کرده است، گفت: بصیرت‌افزایی قیام عاشورا را تکمیل کرده است و انقلاب اسلامی برگرفته از همین تفکر است و با همین تفکر عاشورائی است که در مقابل تهدیدهای سخت و نرم دشمن ایستاده‌ایم.

یدالله اکبرزاده با اعلام اینکه 36 درصد اعتبارات سال 90 به بخش لاریجان اختصاص یافته است، تصریح کرد: با وجود پروژه‌های تعریف شده برای این بخش به دلیل اینکه این منطقه خوش‌نشین است محرومیتش پنهان مانده است.

اکبرزاده یادآور شد: در سال 91 پروژه تعریف شده این بخش 65 پروژه است که پروژه گازرسانی به عنوان مهمترین پروژه با تلاش نماینده از شهر رینه شروع به کار کرده است.

به گزارش فارس، در این مراسم با تودیع نصیری که به عنوان بخشدار جدید بخش مرکزی آمل معرفی شده بود، فضلی معاون اداری مالی آموزش و پرورش این بخش به عنوان بخشدار لاریجان معرفی شد.

انتهای ‌پیام/86011/ق/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول