اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو آذربایجان‌شرقی:

ساماندهی بانوان ورزشکار در دستور کار هیئت‌های شهرستانی قرار گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو آذربایجان‌شرقی خواستار توجه ویژه هیئت‌های شهرستانی به جذب و ساماندهی بانوان ورزشکار در ورزش‌های آبی شد.

ساماندهی بانوان ورزشکار در دستور کار هیئت‌های شهرستانی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سید جواد مرتضوی عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: براساس برنامه جدید وزارت ورزش و جوانان از این پس اختصاص بودجه به هیئت‌های ورزشی براساس میزان جذب و سازماندهی ورزشکاران خواهد بود.

وی در این زمینه تصریح کرد: بر این اساس لازم است همکاری‌های بیشتری از سوی هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها مشاهده شود.

مرتضوی با تاکید بر اینکه اختصاص بودجه به ورزش شهرستان‌ها نیز متاثر از این امر است، گفت: هم اکنون  برخی از شهرستان‌های ما نظیر اهر، بستان‌آباد، میانه، جلفا، عجب‌شیر و هریس نتوانسته‌اند بانوان ورزشکار در این زمینه را سازماندهی کنند.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو آذربایجان‌شرقی با ابراز تاسف نسبت به این امر اظهار داشت: علاوه بر مسائل داخلی وزارتخانه در امور مالی، آنچه باید بیش از همه مورد توجه هیئت‌های ورزشی قرار گیرد این است که ورزش‌های آبی به عنوان یکی از ورزش‌های نشاط آور اجتماعی باید مورد استقبال این قشر عظیم از جامعه قرار گیرد تا علاوه بر رفع ناراحتی‌های جسمی، کمکی به رفع مشکلات روحی و روانی این بخش حساس از جامعه باشد.

وی در ادامه گفت: امیدوارم هیئت‌های شهرستانی با همت بیشتر و همکاری تنگاتنگ با آموزش و پرورش شهرستان در اجرای طرح "سباح" آمار خود را در بین آقایان و بانوان بالا برده و موجبات اجرایی شدن اهداف هیئت شنای استان همچنین ایجاد نشاط اجتماعی را در شهرستان‌ها فراهم سازند.

انتهای پیام/60001/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول