اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت نابینایان استان اصفهان:

نابینایان استخر برای تمرین ندارند/ نمی‌توانیم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت ‌کنیم

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت نابینایان استان اصفهان گفت: به دلیل اینکه ورزشکاران نابینای اصفهانی استخری برای تمریناتشان در اختیار ندارند، نمی‌توانیم در مسابقات شنای قهرمانی کشور شرکت کنیم.

نابینایان استخر برای تمرین ندارند/ نمی‌توانیم در مسابقات قهرمانی کشور شرکت ‌کنیم

اصغر فیاض امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: ورزشکاران نابینا برای تمرینات رشته شنا با مشکل نبود استخر مواجه هستند.

وی ادامه داد: برای رفع این مشکل تاکنون مکاتبات زیادی با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان داشته‌ایم اما در جواب گفته می‌شود که استخرها به بخش خصوصی واگذار شده است.

دبیر هیئت نابینایان استان اصفهان افزود: تأمین هزینه‌های استخر به منظور تمرینات ورزشکاران نابینا برای هیئت نابینایان استان اصفهان مقدور نیست.

وی با اشاره به اینکه تمرین شناگران نابینا در استخرهای معمولی امکانپذیر است، تصریح کرد: مکاتباتی با هیئت شنای استان اصفهان نیز صورت گرفته است اما نتیجه‌ای نداده است که بحث اصلی آن به مشکلات مالی باز می‌گردد.

فیاض اضافه کرد: فدراسیون نابینایان در شش ماهه ابتدایی سال برنامه خاصی برای مسابقات نداشت و قرار است مسابقات قهرمانی کشور شنا در نیمه دوم سال جاری برگزار شود اما شناگران نابینای اصفهانی تمرینی نداشته‌اند که امکان شرکت در این مسابقات را داشته باشند.

وی ادامه داد: در سال جاری بودجه‌ای در اختیار هیئت نابینایان صورت نگرفته است و از سوی فدراسیون نابینایان نیز کمک مالی صورت نگرفته است تا با مشکلات مالی زیادی مواجه باشیم.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول