اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

پروژه استخر سرپوشیده لامرد نیمه کاره رها شد

خبرگزاری فارس: پروژه استخر سرپوشیده شهر لامرد پس از چهار سال از آغاز عملیات اجرایی آن با 40 درصد پیشرفت فیزیکی به صورت نیمه‌کاره رها شد.

پروژه استخر سرپوشیده لامرد نیمه کاره رها شد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، ورزش شنا یکی از ورزش‌‌های مورد علاقه جوانان لامرد، به ویژه در فصل تابستان که گرمای هوای این شهرستان سر به فلک می‌کشد است.

در حال حاضر تنها دو استخر رو‌باز که فاقد هرگونه امکانات مرتبط با رشته ورزشی شنا بوده در شهر لامرد مشغول فعالیت است.

از سوی دیگر عدم امکانات کافی تفریحی و ورزشی در شهر لامرد به یکی از معضلات جدی این شهرستان در اوقات فراغت جوانان تبدیل شده است.

در سال 1386 عملیات اجرایی استخر سرپوشیده شنای مجموعه‌ ورزشی انقلاب شهر لامرد توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و امور جوانان آغاز شد.

این پروژه که از اعتبارات ملی تامین اعتبار می‌شد در سال 1387 با 40 درصد پیشرفت فیزیکی رها و در سال 89 نیز به طور کامل این پروژه تعطیل شد.

این استخر که در اعتبار اولیه به صورت روباز قرارداد آن منعقد شده بود و قرار بود عملیات سرپوشیده آن انجام شود باید در سال 88 با اعتباری حدود 800 میلیون تومان به بهره‌برداری کامل می‌رسید.

در صورت بهره‌برداری از استخر سرپوشیده شهر لامرد علاوه بر استفاده بانوان این شهر، نخستین استخر سرپوشیده در سطح این شهرستان لامرد بود که در کنار آن نیز تمام امکانات مرتبط با رشته ورزشی شنا شامل سونا، جکوزی احداث می‌شد و می‌توان گفت این استخر در تمام فصول برای مردم لامرد به ویژه جوانان مورد استفاده قرار می‌گرفت.

به گزارش فارس، تاکنون اقدامات لازم و ویژه در زمینه تکمیل استخر سر پوشیده مجموعه ورزشی انقلاب لامرد از سوی اداره ورزش و امور جوانان این شهرستان انجام شده است اما به نتایج قابل توجه‌ای نرسیده است.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول