اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

افتتاح دستگاه خودپرداز در کجور مازندران

خبرگزاری فارس: به‌زودی دستگاه خودپرداز ATM در کجور به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح دستگاه خودپرداز در کجور مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از نوشهر، بیش از یک سال از شهر شدن بخش مرکزی پول کجور می‌گذرد و در طول این مدت شاهد ورود برخی خدمات زیربنایی در راستای توسعه و آبادانی بخش کجور بودیم.

اگر چه کجور همچنان جزو مناطق محروم مازندران و حتی کشور محسوب می‌شود، اما اکنون با ورود برخی امکانات زیرساختی فصل جدید در عمران و آبادانی و شکوفا شدن این منطقه آغاز شد و امید می‌رود که با ورود امکانات اصلی و زیربنایی روند مهاجرت از این منطقه به شهر معکوس شود و زندگی رونقی دوباره به خود بگیرد. طی روزهای گذشته خبرهای بسیار خوبی درباره ایجاد زیرساخت‌های اساسی و مهم در کجور به گوش رسید که یکی از آن، افتتاح دستگاه ATM در شهر پول کجور است.

* دستگاه ATM آماده افتتاح است

عضو شورای اداری شهرستان نوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کجور گفت: دستگاه خودپرداز ATM در مجاورت بخشداری کجور نصب شد و پس از تست‌های فنی اکنون این دستگاه آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

سیدنادر موسوی‌زاده افزود: با بهره‌برداری از این دستگاه، خدمات بسیار خوب و مفیدی در اختیار شهروندان شهر پول و مردم بخش کجور قرار می‌گیرد.

* استقرار بانک ملی در شهر پول

وی همچنین درباره استقرار بانک خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک نیز بانک ملی در شهر پول کجور مستقر می‌شود و دستور آن نیز از سوی رئیس کل بانک مرکزی کشور صادر شد و ما نیز در قبال آن به تعهدات لازم عمل کردیم و همه چیز برای استقرار بانک ملی در کجور آماده است.

* مشکلی در سوخت‌رسانی به کجور وجود ندارد

وی در ادامه درباره راه‌های کجور عنوان کرد: راه‌ها یکی از محورهای توسعه در کجور است، چرا که وقتی یک فرد سرمایه‌گذار وارد این منطقه می‌شود، برای وی مهم است که در کمترین زمان ممکن محصول تولیدی خود را به بازار عرضه کند و بنابراین باید در این‌باره شرایط‌های لازم در کجور فراهم شود.

بخشدار کجور به روند سوخت‌رسانی به مردم کجور اشاره کرد و بیان داشت: هیچگونه مشکلی در سوخت‌رسانی به مردم کجور وجود ندارد و ما حتی در صورت لزوم می‌توانیم میزان سهمیه سوخت تحویلی به نمایندگی‌های توزیع سوخت در کجور را افزایش دهیم تا بتوانند به راحتی و بدون مشکل به امر سوخت‌رسانی در کجور بپردازند.

انتهای پیام/86019/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول