اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی:

برنامه خانواده پایدار 14 مصوبه در موضوع زنان و خانواده داشته است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی گفت: برنامه جامع خانواده پایدار در موضوع زنان و خانواده 21 نفر عضو رسمی و هشت کمیته تخصصی دارد که در سال جدید 14 مصوبه داشته است.

برنامه خانواده پایدار 14 مصوبه در موضوع زنان و خانواده داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اظهار کرد: کارگروه اجتماعی و فرهنگی با 33 نفر عضو در خراسان‌رضوی تشکیل شد که دارای پنج کمیته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی افزود: آسیب‌های اجتماعی، نشاط اجتماعی و تقویت وحدت از پنج کمیته کارگروه اجتماعی و فرهنگی است.

غفاری با اشاره به برنامه خانواده پایدار گفت: برنامه جامع خانواده پایدار در موضوع زنان و خانواده 21 نفر عضو رسمی و هشت کمیته تخصصی دارد که در سال جدید 14 مصوبه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: مصوبات طرح جامع خانواده پایدار 51 عنوان دارد که 16 برنامه آن تمام شده و 18 برنامه دیگر آن در دست اجرا است.

در ادامه صدیقه خدیوی، مدیرکل زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: کارگروه زنان و خانواده چهار جلسه از شش جلسه در امسال را برگزار کرده و 14 مصوبه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: مصوبات در حال اجرا نیاز به اعتبار دارند از جمله الگوی گذران اوقات فراغت زنان خانوار که با دو مرحله وارد کارگروه و تعیین نهایی شده و 6 میلیارد اعتبار برای آن لازم است که یک میلیارد و 165 میلیون تومان آن سهم استانداری بوده و برای اجرا نیاز به دو قسمت طرح بوده و برای امسال 25 میلیون تومان نیاز است.

مدیرکل زنان و خانواده استانداری خراسان‌رضوی یادآور شد: طرح گل یاس، رحمت، توانمندسازی زنان روستایی و مطلع مهر از طرح‌های کارگروه زنان و خانواده است که در حال اجرا است و به خاطر نبود اعتبار اجرایی نشده و یا به اتمام نرسیده است.

خدیوی افزود: هشت کمیته فرهنگی، اجتماعی، آموزش، پژوهش، مد و لباس، تقویت مراکز مشاوره خانواده با رویکرد دینی و سلامت زنان و خانواده زیرمجموعه کارگروه قرار دارد.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول