اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اوقاف فلاورجان خبر داد

تجلیل از خیر فلاورجانی در جشنواره کارآفرینان برتر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان از تجلیل از نخستین خیر کارآفرین فلاورجانی در جشنواره کارآفرینان برتر این شهرستان خبر داد.

تجلیل از خیر فلاورجانی در جشنواره کارآفرینان برتر

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در نخستین جشنواره کارآفرینان برتر که از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، غلام علی زارعی به عنوان نفر برتر این جشنواره معرفی شد.

وی اضافه کرد: زارعی تاکنون کمک‌های شایان و قابل توجهی در زمینه ساخت مراکز فرهنگی، دارالقرآن و حسینیه در این شهرستان داشته است.

فاضلی تصریح کرد: این خیر فلاورجانی از سال 1387 اقدام به ساخت یک حسینیه بزرگ به نام حضرت ام‌البنین (س) در کلیشاد کرده و امسال با اختصاص 8 میلیارد و 460  میلیون ریال اعتبار، مراحل ساخت این حسینیه در فضایی به وسعت یک‌هزار و 500 متر مربع به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: این حسینیه در دو طبقه احداث شده و طبقه بالای آن شامل مجموعه فرهنگی با کلیه امکانات کتابخانه و دارالقرآن است و طبقه همکف نیز برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی و مذهبی در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان فلاورجان تاکید کرد: این خیر برای احداث خیریه کریم اهل‌ البیت(ع) و مؤسسه دارالقرآن نورالهدی کلیشاد 40 میلیون ریال کمک نقدی داشته که این مؤسسه در سال گذشته مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/63004/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول