اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام تاکید کرد

ضرورت تجهیز مدارس چرام به وسایل گرمایشی

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: با توجه به سردی هوا تجهیز مدارس به ویژه مدارس روستایی چرام به وسایل گرمایشی ضروری است.

ضرورت تجهیز مدارس چرام به وسایل گرمایشی

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان چرام با حضور فرماندار، امام جمعه و اعضای شورا در سالن اجتماعات فرمانداری چرام تشکیل شد.

در این جلسه که به ریاست فرماندار چرام آغاز شد پیرامون موضوعات و محورهای مختلف دریافت شده از کارگروه‌های مختلف و شورای آموزش و پرورش بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در این نشست بر پیگیری مسائل و مشکلات مدارس نوساز شهرستان از طریق اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان و مرمت مدارس قدیمی تأکید شد.

در این نشست علیرضا نیکروز خواستار گزارشی از اقدامات صورت گرفته و پیگیری مصوبات مربوط به جلسه قبل شد.

فرماندار چرام با بیان این‌که هر جامعه و قشری نیازمند تغییر و تحول است، اظهار کرد: مسیر ترقی و پیشرفت با تغییر و تحول حاصل می‌شود بنابراین برای اجرای بهینه طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش تمهیدات لازم اندیشیده شود تا بدون هیچ کاستی این طرح اجرا شود.

این مسئول شورای آموزش و پرورش را عالی‌ترین نهاد تصمیم‌گیری در آموزش و پرورش ذکر کرد و گفت: امروزه ما با مشکلات فراوانی در زمینه‌های آموزشی و تربیتی مواجه هستیم.

نیکروز با توجه به سردی هوا پیگیر وسایل گرمایشی برای مدارس به ویژه مدارس روستایی و همچنین خواستار توجه بیشتر به مناطق محروم شد.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان چرام تربیت نسل حال و آینده کشور را منوط به برنامه‌ریزی و عملکرد شوراها دانست و تصریح کرد: شوراهای آموزش و پرورش باید در نظام تعلیم و تربیت کشور، محور باشند.

وی افزود: شوراها موظف هستند تمامی امکانات اداری و مردمی را در راستای خدمت به آموزش و پرورش بسیج کنند و آموزش و پرورش را در راه تعلیم و تربیت یاری کنند.

این مسئول با بیان این‌که دانش‌آموزان امروز مدیران آینده نظام جمهوری اسلامی را عهده‌دار خواهند شد، متذکر شد: آموزش و پرورش نقشی کلیدی در همه عرصه‌های جامعه دارد و باید در کنار برنامه‌های آموزشی برنامه‌های فرهنگی و تربیتی مدنظر باشد.

نیکروز با اظهار تأسف از این‌که هنوز ما نتوانستیم بزرگان شهرمان را به دانش‌‌آموزان معرفی کنیم، گفت: دانش‌آموزان باید چهره‌های برتر علمی، فقهی، فلسفی و دینی این شهرستان را بشناسند.

فرماندار چرام با بیان این‌که زحماتی که در شهرستان کشیده شده است قابل تقدیر و تشکر است، خاطرنشان شد: برای علم و آموزش فرهنگ، گام‌های مفیدی را باید برداشت زیرا ذخیره و توسعه اعمال حال در آخرت خواهد بود.

به گزارش فارس برگزاری نشست هفته شوراها با مشکلات ادارات شهرستان در 25 دی‌ماه سال جاری و جمع‌‌آوری کمک‌های داوطلبانه اولیا و مربیان از مهم‌ترین مصوبات نشست شورای آموزش و پرورش چرام بود.

 

انتهای پیام/82002/ب/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول