اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان خبر داد

پیش بینی شدت بارندگی‌ها در شمال شرقی خوزستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان با اظهار تأسف نسبت به کشته شدن یک زن بر اثر ریزش دیوار منزلش در شهرستان مسجدسلیمان پیش‌بینی کرد به‌زودی بارندگی‌ها در شمال شرقی خوزستان شدت ‌یابد.

پیش بینی شدت بارندگی‌ها در شمال شرقی خوزستان

محمد‌رضا آملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: بر اثر بارش‌های باران در ساعات گذشته در خوزستان یک زن تقریبا 36 ساله زیر آوار دیوار منزلش در مسجدسلیمان ماند و جان داد.

وی با اشاره به اینکه این اخبار از فرمانداری مسجدسلیمان رسیده است، افزود: منزل این زن فرسوده بوده است و بارش‌های باران باعث وقوع این حادثه شده است.

این مدیرکل با اشاره به دیگر مشکلات رخ داده در شهرهای خوزستان افزود: در شهرهای این استان بیش‌تر در شهرستان‌های دزفول و اندیمشک بارندگی باعث بروز مشکلاتی شده است که با اعزام تیم‌های امدادی در حال برطرف شدن است.

مدیر کل حوادث غیرمترقبه استانداری خوزستان با اشاره به میزان بارش‌ها در خوزستان تأکید کرد: بیش‌ترین بارندگی‌های شهری در خوزستان مربوط به حسینیه اندیمشک بوده که بیش از 65 میلیمتر بارندگی در آن به ثبت رسیده است.

آملازاده با اشاره به این‌که خسارت جانی در شهرهای اندیمشک و دزفول ثبت نشده است، تأکید کرد: تنها چند دامدار و کشاورز در محاصره سیلاب بوده‌اند که تیم‌های امدادی برای نجات آن‌ها اعزام شدند.

وی با اشاره به این‌که سامانه از مرزهای خوزستان خارج می‌شود، خاطر نشان کرد: این سامانه در حال خروج از شمال غربی و وارد شدن به شمال شرقی خوزستان است و شدت بارندگی‌ها در این مناطق افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/72006/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول