اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس صورت گرفت

تجلیل از دانش‌آموز بسیجی ریاضی‌دان شیرازی

خبرگزاری فارس: توسط مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی فارس دانش‌آموز بسیجی و نخستین نفر انجمن ریاضی‌دانان کشور تجلیل شد.

تجلیل از دانش‌آموز بسیجی ریاضی‌دان شیرازی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج دانش‌آموزی استان فارس، مسئول این سازمان با حضور در جمع دانش‌آموزان مدرسه معرف اسلامی شیراز با توصیه آنان به مطالعه و ارتباط و دوستی با خداوند اظهار داشت: قدر لحظات و فرصت‌ها را بدانید تا بتوانید آینده‌سازان خوبی برای این مملکت باشید.

محمد دوستدار ادامه داد: اگر امروز از شهیدانی نظیر چمران و بابایی یاد می‌کنیم به این دلیل است که از دوره نوجوانی خود به‌ خوبی استفاده کرده‌اند.

وی با ذکر خاطراتی از شهدا، توجه به سیره شهیدان و عمل به آن را راهکار مقابله با جنگ نرم دشمنان عنوان کرد و گفت: امروز باید سبک زندگی شهدا الگوی همگی ما باشد.

این مسئول حضور در برنامه‌های مساجد و نماز جماعت و جمعه را از مولفه‌های مهم در سبک زندگی شهدا عنوان کرد و ادامه داد: مسجد اثری کیمیایی دارد و تحول‌آفرین است، بنابراین حضور در نماز جماعت و مسجد را از همین دوره نوجوانی در زندگی خود نهادینه کنید.

وی در پایان با حضور فرمانده پایگاه مقاومت شهید سجادیان و مسئول بسیج دانش‌آموزی ناحیه 3 آموزش و پرورش شیراز، از محمد نگهبان دانش‌آموز کلاس اول دبیرستان و عضو فعال پایگاه مقاومت شهید سجادیان و مسجد حضرت حسن‌بن علی (ع)، نفر اول انجمن ریاضی‌دانان کشور تجلیل کرد.

انتهای پیام/2448/ی/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول