اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‏آموزی دامغان:

اردو‌های عملی آمادگی دفاعی در دامغان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان از برگزاری اردوهای عملی آمادگی دفاعی دانش‌آموزان دختر و پسر دوره متوسطه مدارس دامغان به‌صورت جداگانه خبر داد.

اردو‌های عملی آمادگی دفاعی در دامغان برگزار می‏شود

محمد مطلبی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: این اردوها با محوریت آشنایی با شهیدان، جنگ نوین، اطفای حریق و آموزش‌های امداد و نجات برگزار می‏شود.

وی گفت: این اردوها با همکاری سپاه و آموزش و پرورش برگزار می‏شود و تلاش ما، ارتقای کیفیت آموزش در درس آمادگی دفاعی است.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان اضافه کرد: امیدواریم اهداف درس‌ آمادگی دفاعی که تقویت روحیه سلحشوری، شجاعت، ایثارگری و فداکاری در دانش‌آموزان است را بتوانیم محقق کنیم.

مطلبی‏نژاد مهم‌ترین اهداف این اردوها را انسجام بخشیدن به بخش‌های عملی درس آمادگی دفاعی، افزایش مهارت‌های فردی و گروهی در دفاع نظامی و غیرنظامی، استفاده صحیح از ابزارهای دفاعی موقع به‏کارگیری، ایجاد علاقه و آمادگی دفاعی و حفظ و تداوم آن در زمینه‌های دفاع و مقاومت محلی عنوان کرد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان بیان داشت: نقش و اهمیت بسیج در دفاع از انقلاب اسلامی بر دوستان و حتی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی روشن است.

مطلبی‌نژاد گفت: بسیج، آیینه افتخار انسانیت در مکتب عشق و عدالت و پرچم‌دار مبارزات حق‏طلبانه مستضعفان مقابل مظاهر شوم و خفت‏بار استکبار جهانی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: بسیج یکی از آیات قدرت الهی است که امام خمینی(ره)، فرمان تشکیل آن را صادر فرمودند.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان دامغان تفکر بسیجی را راهکار توسعه و پیشرفت کشور دانست و بر حضور بسیجیان در عرصه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی تأکید کرد.

انتهای پیام/22492/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول