اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم:

نگرش در جذب سرمایه‌گذار باید تغییر کند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار قم بیان کرد: اجرای پروژه‌های سطح استان باید با مشارکت بخش خصوصی انجام شده و ما نیازمند تغییر نگرش در زمینه جذب سرمایه‌گذار هستیم.

نگرش در جذب سرمایه‌گذار باید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید رضا دهناد در ستاد اجرایی همایش فرصت‌های اقتصادی استان قم با بیان اینکه دیدگاه‌ها در نحوه خدمت‌رسانی به مردم باید تغییر یابد اظهار کرد: باید برای اجرای پروژه‌های مختلف از اقشار مردم و بخش خصوصی استفاده کرد.

وی با اشاره به تهیه فهرست فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم به همراه اولویت‌بندی لازم در بخش‌های اقتصادی و عمران شهری توسط کمیته‌های مختلف همایش خاطرنشان کرد: استان قم دارای ظرفیت‌های بسیار بالای اقتصادی است که می‌توان با معرفی این ظرفیت‌ها به مردم و سرمایه‌گذاران، سطح اقتصادی استان را ارتقا بخشید.

معاون برنامه‌ریزی استاندار قم حضور خیرین در عرصه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم را بسیار با اهمیت دانست و افزود: مسئولان استان علاوه بر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، می‌توانند با استفاده از انتقال آمایش سرزمینی به خیرین، برخی از پروژه‌های عظیم را با کمک خیرین اجرایی کنند.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی دقیق در اجرای این همایش گفت: نخستین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان قم با دو محور آماده‌سازی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار از دیگر کشورهای منطقه، در دهه نخست بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول