اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌نهایی لیگ کشتی ایران مشخص شدند

خبرگزاری فارس: دو تیم پرسپولیس جویبار و داماش صدرای بابل با پیروزی مقابل حریفان، صعود خود را به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور مسجل کردند.

تیم‌های راه‌یافته به نیمه‌نهایی لیگ کشتی ایران مشخص شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام ولایت در حالی با انجام چهار دیدار برگزار شد که صعود چهار تیم پرسپولیس جویبار، داماش صدرای بابل، فولاد ماهان سپاهان اصفهان و ثامن‌الحجج (ع) سبزوار به مرحله نیمه نهایی قطعی شد و به نوعی هفته ششم و پایانی این رقابت‌ها به طور تشریفاتی برگزار خواهد شد.

تیم پرسپولیس جویبار که در سالن حاجی‌زاده جویبار با حضور هزاران تماشاگر عاشق به کشتی، میزبان دیگر تیم مازندرانی صدرای زیراب بود در نهایت با اقتدار با نتیجه شش بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کرد و با این پیروزی صعود خود را به مرحله نیمه نهایی مسجل کرد.

در دیگر مسابقه این هفته، تیم داماش صدرای بابل موفق شد میزبان خود فولاد ماهان سپاهان اصفهان را چهار بر سه شکست دهد و به عنوان دومین تیم صعودکننده از مازندران به مرحله نیمه نهایی لقب گیرد.

تیم شهدای ساری بهترین فرصت برای صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها را با شکست مقابل دیگر تیم همشهری خود گاز مازندران از دست داد.

دو تیم گاز و شهدا که برگزارکننده شهرآورد ساری در سالن ورزشی سید‌رسول حسینی بودند در نهایت گاز موفق شد پنج بر دو شهدا را شکست دهد و به نخستین پیروزی خود در این مسابقات برسد.

در آخرین مسابقه این هفته، تیم سایپای تنکابن در سالن ورزشی امام‌رضا (ع) در حضور تماشاگران مقابل میهمان خود ثامن‌الحجج (ع) سبزوار شکست سنگین شش بر یک را متحمل شد و با این شکست شانس صعود به مرحله نیمه نهایی را از دست داد.

با توجه به نتایج به‌دست آمده در هفته پنجم لیگ برتر کشتی آزاد کشور، صعود تیم‌های پرسپولیس جویبار و ثامن‌الحجج (ع) سبزوار از گروه اول و تیم‌های داماش صدرای بابل و فولاد ماهان سپاهان اصفهان از گروه دوم به مرحله نیمه نهایی مسجل شد و مسابقات هفته ششم به طور تشریفاتی برگزار می‌شود.

انتهای‌پیام/86005/م/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول