اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست مدافع قهرمانی

صبا با گلباران منصوری قهرمان نیم فصل شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال صبای قم با کسب برتری در دیدار خانگی برابر مدافع عنوان قهرمانی فصل قبل قهرمانی در نیم فصل نخست لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های کشور را جشن گرفت.

صبا با گلباران منصوری قهرمان نیم فصل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، هفته سیزدهم و پایانی از دور رفت چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور پنجشنبه شب با برگزاری دو مسابقه به پایان رسید و طی آن تیم فوتسال صبای قم در دیداری خانگی موفق به شکست تیم فوتسال شهید منصوری قرچک شد.

مدعیان کسب قهرمانی لیگ چهاردهم در تیم فوتسال صبای قم در حالی که در این دیدار در مقابل دیدگان تماشاگران خودی بازی می‌کردند، در نیمه نخست بازی بهتری نسبت به مهیمان ارائه کرده و با زدن دو گل به حریف خود تا حدودی کار خود را برای کسب سه امتیاز آسان‌تر کردند.

در این مسابقه که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود و دو تیم در تمام لحظات مسابقه جدالی نزدیک و نفس‌گیر داشتند، نیمه نخست با برتری دو بر صفر به سود صبای قم به پایان رسید و در نیمه دوم صبا یک گل دیگر تعداد گل‌های زده خود افزود تا بعد از چهار پیروزی و یک تساوی در خانه، در مقابل تیم فوتسال شهید منصوری قرچک نیز به پنجمین پیروزی خود در دیدارهای خانگی دست یافته و جدی‌ترین رقیب خود برای کسب عنوان قهرمانی را با شکست بدرقه کند.

در نیمه نخست ابتدا صبای قم بود که توانست دروازه تیم شهید منصوری قرچک را گشوده و گل نخست این دیدار را با پاس دقیق محمد دهقان سنگربان صبای قم توسط علیرضا وفایی به ثمر برساند. چند دقیقه بعد بار دیگر بازیکنان تیم فوتسال صبای قم با استفاده از اشتباهات بازیکنان تیم شهید منصوری قرچک در کارهای دفاعی به شدت مهیمان خود را جریمه کردند و گل دوم را با هنرنمایی بازیکن شاخص خود یعنی محمد حسین کوهستانی به ثمر رساندند.

با این حال بازیکنان شهید منصوری قرچک در حالی که تصور می‌کردند می‌توانند در ادامه بازی برابر صبای قم گل‌های خود را جبران کنند و خاطره تساوی خانگی هفته گذشته مقابل صنایع گیتی پسند اصفهان را به فراموشی بسپارند از تمام ظرفیت خود استفاده کردند اما نیمه نخست با برتری دو بر صفر صبا به پایان رسید تا هر دو تیم به نیمه دوم بیاندیشند.

در نیمه دوم بازیکنان صبای قم باری اینکه بتوانند در ششمین دیدار خانگی تیم شهید منصوری قرچک را شکست دهند، بازی را حساب شده دنبال کردند و گل سوم را توسط علی اصغر حسن زاده به ثمر رساند و این گل تا حدودی خیال صبایی‌ها برای بردن را راحت کرد هر چند تیم منصوری نسبت به صبا بر جریان بازی مسلط بود و توانست دو بار توسط محمد طاهری و مهدی جاوید گل‌های خورده را جبران کند.

در لحظات پایانی نیمه دوم محمد حسین کوهستانی بازیکن شاخص و شوت زن تیم فوتسال صبای قم با تیزهوشی برای بار چهارم دروازه تیم فوتسال شهید منصوری قرچک را گشود و علیرضا وفایی نیز در دقایق پایانی دروازه خالی تیم شهید منصوری قرچک را برای بار پنجم گشود و در شادی و خوشحالی هواداران پرتعداد قمی، صبا بدین ترتیب قهرمانی نیم فصل را از آن خود کند.

تیم فوتسال صبای قم با کسب این پیروزی 29 امتیازی شد و با این تعداد امتیاز جایگاه خود در جدول رده‌بندی سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را قهرمانی نیم فصل تحکیم بخشید تا در هفته اول دور برگشت چهارم دی ماه در قم به مصاف شهرداری تبریز برود.

انتهای پیام/78002/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول