اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نظارت و بازرسی از دستگاه‌ها کاهش آسیب‌ها را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تقویت بیش از پیش بعد نظارت و بازرسی دستگاه‌ها کاهش مشکلات و آسیب‌ها را به دنبال دارد.

نظارت و بازرسی از دستگاه‌ها کاهش آسیب‌ها را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله  قربانعلی دری‌نجف‌آبادی ‌در دیدار با کارکنان اداره کل بازرسی استان مرکزی اظهار داشت: نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها می‌تواند از بروز مشکل و آسیب در بدنه جامعه جلوگیری کند که می‌طلبد مسئولان سازمان بازرسی به درستی این وظیفه خطیر را انجام دهند.

وی تصریح کرد: تقویت بعد نظارت و بازرسی دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی بستر لازم برای رشد و توسعه کشور فراهم ساخته و از عمیق شدن آسیب‌ها جلوگیری می‌کند.

امام جمعه اراک ادامه داد: ماموران سازمان بازرسی باید با جدیت به وظایف خود عمل کرده و در صورت تخلف در هر دستگاه با شدت با آن برخورد کنند.

دری‌نجف‌آبادی خاطر نشان ساخت: نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌‌ها در اموری چون قراردادها، مزایده‌ها و مناقصه‌ها از اهمیت ویژه‌های برخوردار است که ضروری است مأموران سازمان بازرسی به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی در ادامه بر لزوم پایبندی به قانون در کشور تأکید کرد و گفت: فرهنگ پایبندی به قانون باید در کشور نهادینه شود چرا که در این صورت شاهد نظم و انضباط قانونی در همه بخش‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/87001‌/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول