اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی کرمان:

باید ضریب ایمنی در معادن زغال‌سنگ ارتقاء یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: با توجه به شرایط سخت کار در معادن باید ضریب ایمنی در کارگاه‌ها و تونل‌های زیرزمینی معادن ذغال‌سنگ در راستای تحقق اهداف صیانت از نیروی کار ارتقاء یابد.

باید ضریب ایمنی در معادن زغال‌سنگ ارتقاء یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن رحمانی در بازدید از معدن منطقه همکار شهرستان راور اظهار داشت: جایگاه کار و کارگر در دین مقدس اسلام بسیار ارزشمند و والاست به نحوی که در جامعه ما نیز کارگران از اقشار زحمتکش جامعه محسوب می‌شوند.

وی افزود: کارگران با دستان پرتوان و همت والای خود چرخ‌های اقتصاد این مملکت را به حرکت درآورده و زمینه رشد و پویایی اقتصاد کشور را فراهم می‌آورند به ویژه کارگران معادن که صادقانه برای تامین معاش خانواده و رشد و تعالی کشور، رنج و سختی بسیار متحمل شده و این عمل مجاهدت در راه خدا محسوب می‌شود.

رحمانی تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت کار در معادن ضروری است که ضمن ارتقای ضریب ایمنی در کارگاه‌ها و تونل‌های زیرزمینی معدن در راستای تحقق اهداف صیانت از نیروی کار، مسئولان معدن و بازرسان کار در این راه تعامل و همکاری متعهدانه و صمیمانه‌ای داشته باشند تا شاهد حوادث ناگوار در معادن نباشیم.

همچنین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از کارگاه D4 دساندری و راهروهای مربوطه آن بازدید و از نزدیک مشکلات کارگران این معدن را بررسی کرد.

انتهای پیام/2446/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول