اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران:

ایجاد شهرداری با دلایل کارشناسی شده انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران درباره مخالفت سازمان همیاری در ایجاد برخی شهرداری‌ها گفت: در صورتی که اقدام کارشناسی شده باشد ما هم مخالفت نمی‌کنیم.

ایجاد شهرداری با دلایل کارشناسی شده انجام می‌شود

سید علی حجازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: برای اجرای طرح جامع اراضی، مشاور انتخاب کردیم و این مشاور به‌زودی از ساخت و ساز‌ها طرحی در قالب آمایش سرزمین تهیه می‌کند.

وی با بیان اینکه تقاضا داریم رسانه‌ها با ما همکاری کنند، گفت: اگر در جایی به موضوعی برخورد کردند می‌توانند به عنوان همیاران سازمان همیاری به ما اطلاع دهند و ما با آغوش باز استقبال می‌کنیم که در اجرای قانون به ما کمک کنند.

حجازی درباره آخرین وضعیت نیروگاه زباله‌سوز اظهار داشت: شهرداری ساری و نوشهر، اقدامات اولیه برای انتخاب پیمانکار را انجام دادند و کشور چین هم مشغول ساخت و ساز این نیروگاه است.

وی با بیان اینکه عرصه آن هم در ساری و نوشهر در دست آماده‌سازی است، یادآور شد:‌ زمانی که نیروگاه ساخته شد در این عرصه‌ها نصب و راه‌اندازی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه 56 شهرداری در شورای سازمان سازمان همیاری شهرداری‌های استان عضو هستند، ادامه داد: هر اقدامی که سازمان همیاری انجام می‌دهد تمام دستگاه‌های نظارتی بر ما نظارت می‌کنند از جمله شورای استان هم بر درآمدهای این سازمان و هزینه‌های مالی نظارت دارند.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه آنها، کارهای مالی را انجام می‌دهیم، تصریح کرد: وظیفه ما حمایت و پشتیبانی از شهرداری‌ها است.

حجازی درباره مخالفت سازمان همیاری در ایجاد برخی شهرداری‌ها، اظهار داشت: اگر سازمان همیاری در برخی مناطق مخالف ایجاد شهرداری است به این دلیل است که حتما مطالعه و کارشناسی صورت نگرفته و در صورتی که اقدام کارشناسی شده باشد و تمام جوانب سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقلیمی در بوته آزمایش قرار گیرد ما هم مخالفت نمی‌کنیم.

حجازی با اشاره به اینکه اعتقادی به کارهای تبلیغاتی نداشتم، خاطر نشان کرد:‌ چون معتقد بودم حقوق دریافت می‌کنیم که کار کنیم.

حجازی با اشاره به اینکه اعتقادم بر این بود که مرکز استان نیاز به امور زیربنایی دارد، تصریح کرد: ‌در حد بضاعت فکری و مصوبات شورا کار انجام می‌دادیم.

وی با بیان اینکه همه کارهای ما در شهرداری بر اساس مصوبات شورا بود، گفت:‌ اگر اعضای شورای ساری ما را مورد نقد قرار می‌دهند باید مصوبه خودشان را مورد نقد و بررسی قرار دهند.

حجازی با اشاره به اینکه در زمانی که شهردار بودم اعتقاد به کار روبنایی نداشتم، متذکر شد:‌ هر چند که نمی‌توان گفت که این مورد جزء نیازهای شهر نبود اما ما امور زیربنایی را به حوزه‌های پایین‌تر سپرده بودیم.

انتهای پیام/86007/غ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول