اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارم دی ماه امسال

تنها پیست اسکی شبانه کشور در شمیرانات بازگشایی می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکی شهرستان شمیرانات از بازگشایی تنها مرکز اسکی شبانه کشور در پیست شمشک از چهارم دی ماه سال‌جاری خبر داد.

تنها پیست اسکی شبانه کشور در شمیرانات بازگشایی می‏شود

کیوان محبی‏زنگنه امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: پیست اسکی شمشک تنها مرکز انجام ورزش‏های زمستانی دارای تجهیزات شبانه کشور است.

وی ادامه داد: این مهم از سال گذشته با ایجاد امکانات لازم و همراهی مسئولان کشوری، استانی و محلی محقق شده و امسال برای دومین سال پیاپی اجرایی می‏شود.

محبی‏زنگنه اضافه کرد: علاقه‏مندان به انجام ورزش‏های زمستانی و تفرّج در فصول سرد سال بین ساعات 18 تا 22 و 30 دقیقه با مراجعه به پیست شمشک می‏توانند زیر نور مصنوعی از این موهبت بهره‏مند شوند.

رئیس هیئت اسکی شهرستان شمیرانات افزود: این پیست میان علاقه‏مندان به اسکی استان تهران و کشور به «شب‏های شمشک» مشهور شده است.

وی ادامه داد: بدین ترتیب عاشقان انجام ورزش‏های زمستانی که در طول روز به دلیل مشغله کاری نمی‏توانند به پیست مراجعه کنند در پایان روز از چنین امکانی سود می‏برند.

محبی‏زنگنه اضافه کرد: پیست اسکی شمشک در حال حاضر تنها محل انجام ورزش‏های زمستانی شبانه در کشور محسوب می‏شود.

رئیس هیئت اسکی شهرستان شمیرانات افزود: علاوه بر این، با وجود بارش‏های مناسب روزهای اخیر هر دو پیست اسکی «دربندسر» و شمشک از 26 آذر گذشته کار خود را به طور رسمی آغاز کردند.

وی ادامه داد: امسال پیست‏های اسکی مستقر در منطقه اسکی‏خیز شهرستان شمیرانات با امکاناتی مناسب تجهیز شده‏اند.

محبی‏زنگنه اضافه کرد: این دو مرکز خود را برای ارائه خدماتی در خور شأن مردم منطقه، استان، کشور و حتی میهمانان خارجی آماده می‏کنند.

انتهای پیام/25683/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول