اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

کشور بیش از هر زمانی نیازمند کار و تلاش است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: امروز کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند کار و تلاش است و این وظیفه‎مندی برای کسانی که دارای مسئولیت و جایگاه اجتماعی هستند دو چندان است.

کشور بیش از هر زمانی نیازمند کار و تلاش است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عبدالرضا دادبود صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی روستاها گلستان اظهار داشت: مسئولان در کشور اسلامی در مواجهه و رویارویی با مسائل مختلف باید چند موضوع راهبردی و استراتژیک را همواره فراموش نکنند از جمله وحدت، دوری از تشتت و اختلاف، جدیت و پرکاری و استفاده از همه ظرفیت‎ها را سرلوحه خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: انقلاب شروع یک حرکت است، پایان یا وسط راه نیست و همه تلاش‎هایی که قبل از هر انقلابی صورت می‎گیرد یک مقدمه است و 34 سال پیش در این مملکت حرکتی شروع شد و مردم خواستند وضعیتی را که یک دیکتاتور، نوکر و تحت سیطره مدیریت استکبار جهانی بود و به مردم نیز ظلم و ستم می‎کرد را بر هم بزنند و یک رهبر و روحانی بزرگی نیز پرچمدار این حرکت بزرگ شد و توانستیم انقلاب اسلامی را رقم بزنیم و عامل ستم را از کشور بیرون کنیم.

تلاش دشمن از بین بردن فرهنگ اسلامی است

معاون عمرانی استاندار گلستان متذکر شد: مردم ایران تصمیم گرفتند به جای اینکه در دنیایی که لیبرالیسم از نگاه صرف مادیت ساخته بود به دامن اسلام پناه ببرند و با استفاده از احکام اسلامی جامعه‎ای آرمانی که خداوند وعده آن را داده بود بسازند و همیشه محور حرکت ما همین بوده است.

دادبود خاطرنشان کرد: اما دشمنان به هر نحوی سعی کردند تا با تحریم‎ها، جنگ‎های داخلی، اختلافات حزبی، حرکت‎های توده‎ای، لشکرکشی‎های خیابانی و هشت سال جنگ تحمیلی، جنگ سخت نظامی و جنگ نرم در حوزه‎های مختلف این انقلاب را از بین ببرند.

وی افزود: تلاش دشمن این بود که اگر فرهنگ اسلامی را از بین ببرد کارش را به راحتی پیش خواهد برد لذا سال‎های سال و از اوایل دهه 70 از طریق شبیخون فرهنگی جنگ نرم سختی را آغاز کردند و هرچه در توان داشتند را به کار گرفتند.

در طول 34 سال هیچ‎گاه دشمنان ما را رها نکردند

معاون عمرانی استاندار گلستان ادامه داد: دشمنان در داخل نظام افرادی را وارد دولت کردند و خواستند نظام را از درون بپاشند و امروز با شیوه جدید و در حوزه‎ای جدید از طریق «جنگ اقتصادی» وارد شدند که البته از سال‎ها قبل نظام به این موضوع فکر کرده بود و اکنون نیز در ادامه آن مسیر است.

دادبود با بیان اینکه در طول 34 سال هیچ‎گاه دشمنان ما را رها نکردند ابراز داشت: دشمن پی‌نبرده بود که چه این انقلاب را رها کند و یا نکند، ملت ایران در برابر تصمیمی که گرفته است مصمم و استوار خواهد بود.

وی یادآور شد: بیداری اسلامی که در منطقه مطرح شده بخش زیادی از آن اثراتی است که حوزه انقلاب اسلامی در منطقه گذاشته است و حداقلش این است که مردم در کشورهای مختلف این باور را دارند و معتقدند بیداری سلامی همان آرمانی است که می‎تواند مردم را به جامعه‎ای آرمانی رهنمون کند.

تحریم‎ها نمی‎تواند ایران را در راه رسیدن به آرمان‎هایش متوقف کند

معاون عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه در توده‎های مردم مسلمان، انقلاب اسلامی یک انقلاب آرمانی است خاطرنشان کرد: این جنگ‎ها کارهای مقدسی است چراکه در راستای یک هدف و آرمان بزرگ و در چارچوب تعالیمی است که به آن باور داریم.

دادبود با تاکید بر اینکه شرایط امروز ادامه مقاومت‎های سال‎های گذشته است اظهار داشت: در حوزه جدید اقتصادی مسئولان کسانی هستند که باید به عنوان فرماندهان بخش‎های مختلف با تدبیر، تصمیم گرفته تا انقلاب اسلامی در راه رسیدن به آرمان‎هایش از حرکت باز نایستد.

وی تاکید کرد: تحریم‎ها نمی‎تواند ایران را در راه رسیدن به آرمان‎هایش متوقف کند.

معاون عمرانی استاندار گلستان با بیان اینکه باید به سمت تحول و مدیریت پیش برویم خاطرنشان کرد: پیشرفت و تعالی قطعی و اجتناب‎ناپذیر است که حیات یک جامعه به آن بستگی دارد لذا اگر در این مسیر واقع نشویم و منفعل باشیم حرکت‎مان متوقف خواهد شد و دیگران اداره این کشور را به دست خواهند گرفت که این با آرمان‎های انقلاب در تعارض است.

انتهای پیام/2307/ح/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول