اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین خبر داد

دو تکواندوکار غیر بومی در راه قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین از حضور دو تکواندوکار غیر بومی در تیم دسته اولی هیئت تکواندوی قزوین خبر داد.

دو تکواندوکار غیر بومی در راه قزوین

طیار تقی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: آرش قدیمی و هادی مهمی دو تکواندوکار تهرانی و شیرازی هستند که در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول (نقش جهان) تیم هیئت تکواندوی قزوین را در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور همراهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این دو تکواندوکار سال گذشته در ترکیب تیم هیئت تکواندوی قزوین حضور داشتند، ادامه داد: سایر نفرات حاضر در مسابقات لیگ دسته اول کشور را تکواندوکاران بومی تشکیل می‌دهند.

تقی‌پور با اشاره به اینکه تیم هیئت تکواندوی قزوین سال گذشته جواز حضور در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به دست آورده بود، عنوان کرد: با تصمیم مسئولان هیئت قرار شد به جای صرف هزینه‌های زیاد در لیگ برتر باز هم با ترکیب بازیکنان توانمند بومی در مسابقات لیگ دسته اول حضور پیدا کنیم.

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین با اشاره به اینکه میانگین سنی بازیکنان تیم تکواندوی استان در رقابت‌های دسته اول تکواندوی باشگاه‌های کشور پایین است، عنوان کرد: این تیم در پایان دور رفت این مسابقات در مکان دهم جدول رده‌بندی قرار دارد و گرچه این رده مناسب نیست، اما هیئت از مجموعه تیم و عملکرد بازیکنان بومی کاملاً رضایت دارد.

وی با اشاره به حضور تیم بانوان قزوین در رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور گفت: این تیم نتایج خوبی از خود بر جای گذاشته است، به طوری که در پایان دور رفت این مسابقات در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار دارد.

تقی‌پور افزود: بانوان قزوینی تا این لحظه از برگزاری مسابقات عملکرد خوبی از خود نشان داده‌اند و همین امر می‌تواند روحیه آنان را در بازی‌های بعدی برای رویارویی با حریفان ارتقا دهد.

وی با بیان اینکه حضور بانوان تکواندوکار استان در رقابت‌های لیگ دسته اول محک خوب و مناسبی برای آنان به شمار می‌رود، تصریح کرد: این مسابقات به آنان این فرصت را می‌دهد که برای ادامه فعالیت حرفه‌ای خود بتوانند، انگیزه کافی را برای مقابله با حریفان داشته باشند.

دبیر هیئت تکواندوی استان قزوین در ادامه با اشاره به برگزاری رقابت‌های لیگ تکواندوی استان گفت: این مسابقات در حال پیگیری است و از نفرات برتر این مسابقات با نظر مربیان و کادر فنی هیئت برای حضور در مسابقات قهرمانی و باشگاهی کشور استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/77004/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول