اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان گرمی خبر داد

اختصاص 300 میلیون تومان برای ساخت مرکز نگهداری معلولان

خبرگزاری فارس: فرماندار ‌گرمی از اختصاص 300 میلیون تومان اعتبار برای ساخت مرکز نگهداری معلولان ذهنی و جسمی در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 300 میلیون تومان برای ساخت مرکز نگهداری معلولان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمود علایی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات مراکز حمایتی معلولان و مددجویان بهزیستی در گرمی اظهار داشت: این شهرستان به عنوان معین استان در نگهداری از معلولان زیر 14 سال شناخته شده به طوریکه 43 معلول این گروه سنی در شهرستان گرمی نگهداری می‌شوند.

وی با اعلام اینکه بیش از هر زمان دیگر به کمک خیرین و نیکوکاران در توسعه خدمات‌رسانی به اقشار نیازمند، معلول و فاقد امکانات وابستگی داریم، خاطرنشان کرد: اگر خیرین در کنار ما بتوانند در این حوزه مددرسانی کنند ما قادر می‌باشیم بسیاری از نارسایی‌ها و مشکلات احتمالی را برطرف کنیم.

علایی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: شهرستان گرمی در سال‌‌های گذشته فاقد مراکز نگهداری معلولان و مددجویان نیازمند بوده که با حمایت دولت خدمتگزار زمینه‌ای فراهم شده تا این مراکز فعالیتشان را گسترده‌تر انجام دهند.

در این جلسه معاون بهزیستی استان اردبیل نیز با بیان اینکه 241 معلول تاکنون به استخدام دستگاه‌های دولتی و مراکز کارآفرین درآمده‌اند، اضافه کرد: ما در یک تعامل و همکاری مثبت سعی داریم تمام دستگاه‌های ذیربط سهمیه سه درصدی استخدام معلولان را مد نظر داشته باشند.

علیرضا امیدوار بیان کرد: معلولان باید از حق و حقوق واقعی خود بهره‌مند شوند چرا که هرگونه ضعیف نگه داشتن آنها ظلم در حق بروز و ظهور استعدادهایشان است.

پیشرفت 35 درصدی بیمارستان کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست فرمانداری کوثر نیز در جریان بازدید از طرح‌های حمایتی و بهداشتی در این شهرستان یادآور شد: بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان کوثر که از مصوبات سفرهای دولت بوده با پیشرفت 35 درصد در حال اجرا است.

علیرضا حسینی گفت: برای این پروژه حدود 700 میلیون تومان تاکنون هزینه شده و پیش‌بینی می‌کنیم با تزریق اعتبار مناسب تا پایان دولت دهم می‌توانیم این مجموعه را در حوزه سلامت منطقه تکمیل کرده و راه‌اندازی کنیم.

وی نیاز ضروری مردم منطقه به تکمیل این بیمارستان در خدمات‌رسانی به زنان، کودکان، متقاضیان و بیماران داخلی را یادآور شد و گفت: تکمیل بیمارستان زرج‌آباد کوثر نیز با اعتبار 60 میلیون تومان در دست اقدام است و در کنار آن توسعه مراکز بهداشتی، درمانی روستایی جزء اصول و برنامه‌های اساسی است.

سرپرست فرمانداری کوثر افزود: در حال حاضر 34 خانه بهداشت در این شهرستان به همراه پنج مرکز درمانی، بهداشتی شهری فعال است و در کنار آن حمایت لازم از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/62001‌/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول