اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی اصفهان:

تمام حلقه‌های مورد نیاز برای حضور معلولان در جامعه باید باشد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان با اشاره به اینکه جامعه باید نسبت به ساماندهی زیر‌ساخت‌های حضور معلولان در سطح شهر‌ها اقدام کند، گفت: تمام حلقه‌های مورد نیاز برای حضور معلولان در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی باید وجود داشته باشد.

تمام حلقه‌های مورد نیاز برای حضور معلولان در جامعه باید باشد

سید محمود نقیب‌زاده نائینی امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه معلولان آسیب نخاعی باید با استفاده از بستر‌های مورد نیاز مورد حمایت قرار بگیرند، اظهار کرد: اما در حال حاضر حمایت‌های مورد نیاز در زمینه‌های مختلف از این افراد صورت نمی‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بسیاری از معلولان موجود در سطح جامعه به دلیل نبود زیر‌ساخت‌های حمل و نقل عمومی مناسب‌سازی شده از حضور در سطح شهر‌ها صرف‌نظر می‌کنند، ادامه داد: از دیدگاه این افراد موانع موجود در جامعه همانند سدی برای حضور معلولان آسیب نخاعی در سطح شهر‌ها است.

مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران آسیب نخاعی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر حمایتی از سوی دولت و مسئولان از بنزین معلولان صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: طی دو سال گذشته بنزین دولتی به معلولان اختصاص داده نشده و امسال نیز تنها به میزان 120 هزار تومان بنزین به عنوان کمک برای سوخت یک سال معلولان اختصاص داده شده است.

وی به بی‌مهری دولت در زمینه‌های مختلف به معلولان اشاره کرد و افزود: معلولان با تمام این مشکلات و موانع موجود در سطح جامعه چاره‌ای جزو انزوا و گوشه‌گیری ندارند و در حال حاضر بسیاری از این افراد به دلیل وجود این مشکلات حاضر به خارج شدن از منازل خود نیستند.

نقیب‌زاده نائینی با اشاره به اینکه جامعه باید نسبت به ساماندهی و مناسب‌سازی زیر‌ساخت‌های حضور معلولان در سطح شهر‌ها اقدام کند، تاکید کرد: همچنین تمام حلقه‌های مورد نیاز برای حضور معلولان در فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی باید وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه مناسب‌سازی حمل و نقل عمومی را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های معلولان دانست و اضافه کرد: ساماندهی وضعیت حمل و نقل عمومی معلولان در سطح شهر‌ها یکی از حلقه‌های اتصال این افراد به جامعه است.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول