اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به کارگردانی عکاس خبرگزاری فارس؛

مستند «منذ الساعه» در اهواز کلید می‌خورد / عکاس خبرگزاری فارس فیلم مستند می‌سازد

خبرگزاری فارس: فیلم مستند داستانی «منذ الساعه» به کارگردانی سید علی موسوی‌نژاد، عکاس خبرگزاری فارس خوزستان در اهواز کلید می‌خورد.

مستند «منذ الساعه» در اهواز کلید می‌خورد / عکاس خبرگزاری فارس فیلم مستند می‌سازد

سیدعلی موسوی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: فیلم مستند داستانی «منذ الساعه» به زودی در اهواز کلید می‌خورد.

وی افزود: این فیلم مستند داستانی درباره کودکی 12 ساله است که برای درس خواندن مجبور است هر روز عرض رودخانه کارون را با قایقی کوچک طی کند و ادامه تحصیل دهد اما به یک باره مرد مجنونی سر راه او را می‌گیرد و داستان ادامه پیدا می‌کند.

عکاس خبرگزاری فارس اظهار داشت: این فیلم 17 دقیقه‌ای به نویسندگی میثم رستگاری و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر اهواز در روستای غزی از توابع شهرستان اهواز در حال ساخت است.

به گفته وی؛ علی یونسی تصویربردار، بهشاد مطیعی صدابردار، ایوب بختیاری مدیر تولید، فرید دغاغله تدوین‌گر، میلاد معصومی عکاس، جلیل خیطان طراح صحنه و لباس، حمید آل‌حمودی مشاور کارگردان و دکتر حسین عباسی مشاور فیلم‌نامه از عوامل فیلم «منذ الساعه» هستند.

فیلم‌های مستندی هم‌چون «گورکن‌ها»، «زیر پوست غم» و «سیلاب» نیز پیش از این به نویسندگی و کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد ساخته شدند که جوایز متعددی را در داخل و خارج از کشور از آن خود کردند.

فیلم مستند «گورکن‌ها» در جشنواره فیلم ارمنستان و جشنواره فیلم کویت نمایش داده شده است. او در ساخت بیش از 50 فیلم کوتاه مشارکت داشته و مدیرتولید بیش از چهار فیلم کوتاه مستند و داستانی بوده است.

همچنین این عکاس جوان در بخش عکس نیز جوایز فراوانی را از جشنواره‌های داخلی دریافت کرده‌ که از جمله آن‌ها می‌توان به تندیس جایزه بهترین عکاس خبری از جشنواره بین المللی مطبوعات ایران و بهترین عکاس خبری در چهار دوره از جشنواره خلیج فارس از سال 2008 تا 2011 اشاره کرد.

انتهای پیام/72007/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول