اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جدگال در گفت‌وگو با فارس:

محورهای روستایی جنوب سیستان و بلوچستان در حال بازگشایی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چابهار، نیکشهر و کنارک در مجلس شورای اسلامی گفت: در پی بارندگی‌های اخیر محورهای مسدود شده در جنوب سیستان و بلوچستان در حال بازگشایی است.

محورهای روستایی جنوب سیستان و بلوچستان در حال بازگشایی است

یعقوب جدگال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: بارندگی اخیر در سیستان و بلوچستان علاوه بر نعمت‌های فراوان سبب فوت چند نفر از هم‌وطنانمان شد که به خانواده‌های آن‌ها تسلیت می‌گوییم.

وی افزود: تمامی محورهای مسدود شده در جنوب سیستان و بلوچستان در حال بازگشایی هستند، محور روستایی گوردین در شهرستان کنارک تا صبح امروز مسدود بوده که با پیگیری‌های بنده عملیات بازگشایی آن در حال انجام است.

نماینده مردم چابهار، کنارک و نیکشهر ادامه داد: امدادرسانی و ارائه اقلام خوراکی از طریق دریا به مردم روستای گوردین و کنارک در حال انجام است.

وی گفت: با هماهنگی‌هایی که با اداره کل راه و شهرسازی جنوب سیستان و بلوچستان انجام شده، اکیپی از نیکشهر برای ترمیم و بازسازی و بازگشایی راه‌های روستایی شهرستان کنارک مشغول فعالیت هستند.

جدگال ادامه داد: هم‌اکنون در شهرستان نیکشهر مشکلی وجود ندارد و در شهرستان‌های کنارک و چابهار نیز دستگاه‌های امدادی در حال برطرف کردن مشکلات مردم هستند.

انتهای پیام/75004/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول