اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی نیم فصل لیگ برتر فوتسال

داوران مسابقه صبا و منصوری معرفی شدند/ بازی یک ساعت زودتر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: کمیته داوران فدراسیون اسامی داوران دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و شهید منصوری قرچک در هفته پایانی از دور رفت لیگ بر‌تر فوتسال را معرفی کرد.

داوران مسابقه صبا و منصوری معرفی شدند/ بازی یک ساعت زودتر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی داوران قضاوت‌کننده در دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و شهید منصوری قرچک در هفته سیزدهم از دور رفت مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور را معرفی کرد تا صبا در تلاش برای به دست آوردن نهمین پیروزی خود در این فصل از رقیب همیشگی خود پذیرایی کند.

در حالی که از هفته سیزدهم لیگ بر‌تر فوتسال تنها دو بازی باقی مانده است نتیجه این دو دیدار تعیین‌کننده قهرمان نیم فصل لیگ برتر خواهد بود و به همین دلیل هر دو بازی به صورت هم‌زمان روز پنجشنبه به انجام می‌رسد.

قرار بود بازی صبا و منصوری ساعت 16 روز پنجشنبه به انجام برسد اما با تغییر از سوی کمیته فوتسال دیدار صبای قم و شهید منصوری قرچک از آخرین هفته نیم فصل مسابقات لیگ بر‌تر فوتسال کشور از ساعت 15 عصر فردا پنجشنبه به میزبانی تیم فوتسال صبای قم در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و این در حالی است که قضاوت این مسابقه را علی پورافشار به عنوان داور اول بر عهده دارد.

داور اول این مسابقه را آرمان قنبرزاده به عنوان داور دوم همراهی می‌کند، عارف سیاحی به عنوان داور ذخیره انجام وظیفه خواهد کرد و مهدی صفایی به عنوان وقت نگهدار دیگر عضو تیم داوری این مسابقه حساس است، ضمن اینکه کمیته فوتسال علیرضا رجبی از داوران بازنشسته فوتسال کشورمان را به عنوان ناظر این دیدار حساس معرفی کرده است.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول