اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی قم:

پول شرکت در لیگ برتر کشتی را نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: در حال حاضر شرایط و موقعیت مناسبی برای تأمین مبلغ هزینه مورد نظر فدراسیون برای ورود به لیگ برتر کشتی فرنگی را نداریم.

پول شرکت در لیگ برتر کشتی را نداریم

محسن حلوایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: برای تأمین هزینه‌های ورودی که سازمان لیگ فدراسیون کشتی برای تیم‌های مایل به شرکت در مسابقات امسال لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در نظر گرفته است، مشکلات زیادی داریم.

وی ادامه داد: این موضوع را حتی با اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز در میان گذاشته‌ایم اما از آنها هم زیاد انتظاری نداریم زیرا در سال جاری بودجه خاصی برای ورزش وجود ندارد که بخواهیم انتظار حمایت داشته باشیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم تصریح کرد: کشتی در سال جاری نتوانسته است هزینه‌های جاری و معمولی خود را به سادگی تأمین کند چه برسد به لیگ برتر کشتی که چیزی بین 15 تا 20 میلیون تومان برای ورودی رقابت‌های فصل جدید باید پرداخت کنیم.

وی یادآور شد: برای تأمین این هزینه حتی به سراغ حامیان مالی بخش خصوصی نیز رفته‌ایم اما آنهایی که در گذشته از ما حمایت می‌کردند، در حال حاضر به دلیل شرایط نامناسب اقتصادی برای پشتیبانی مجدد از کشتی مشکل دارند.

حلوایی عنوان داشت:‌ البته هنوز از حضور در لیگ برتر کشتی ناامید نشده‌ایم اما اگر نتوانیم هزینه ورودی فدراسیون را تأمین کنیم طبیعی است که نباید بعد از سه سال بار دیگر رویای حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور را در سر بپرورانیم.

وی ابراز کرد: کشتی‌گیران بسیار خوب و مستعدی در رشته فرنگی در حال حاضر در قم داریم که چهره‌های مدال‌آور مسابقات جهانی، آسیایی و بین‌المللی هستند اما با این شرایط شاید اگر پیشنهادی از سوی دیگر تیم‌ها داشتند باید با این پیشنهادات موافقت کنیم.

رئیس هیئت کشتی استان قم بیان داشت:‌ کمتر از یک ماه قبل جلسه‌ای در فدراسیون کشتی برگزار شد تا هماهنگی‌های لازم برای برگزاری فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور صورت بگیرد اما این جلسه بی‌سرانجام ماند زیرا برخی تیم‌ها مانند ما با مشکلات مالی رو به رو بودند و برخی دیگر علاوه بر این موضوع، به زمان برای آماده‌سازی نیاز داشتند.

وی تاکید کرد:‌ به هر حال دوست داریم با حضور در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور نتیجه زحماتی را که در چند سال اخیر برای توسعه و تحول کشتی قم متحمل شده‌ایم ادامه داشته باشد اما اگر شرایط مهیا نشد به سراغ رده‌های سنی پایه و کارهای سازندگی که برای پیشرفت کشتی قم انجام ‌داده‌ایم می‌رویم، هر چند در این بخش نیز محدودیت‌های زیادی به خصوص از نظر مالی داریم.

انتهای پیام/78002/ی/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول