اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

چک سفید به مدیران نداده‌ایم

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی از فرمانداران و مدیران خواست که به جابه‌جایی مدیری که بر مبنای فشار باشد تن ندهند، گفت: ما به مدیران چک سفید نداده‌ایم ولی مدیر ناکارآمد را تحمل نمی‌کنیم.

چک سفید به مدیران نداده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضا‌بیگی صبح امروز در جمع فرمانداران استان آذربایجان‌شرقی، اعمال فشار برای جابه‌جایی مدیران در شهرهای مختلف را از جمله مشکلات حوزه مدیریت استان عنوان کرد و اظهار کرد: دولت در مسیر خود به مماشات با چنین مواردی تن نمی‌دهد و اگر در ارزیابی‌ها اثبات شود که مدیری تسلیم فشارها در جابه‌جایی مدیران زیردست شده قطعا برخورد خواهد شد.

وی تأکید کرد: در مقطع انتخابات نیازمند ثبات مدیریتی هستیم و از فرمانداران و سایر مدیران می‌خواهم که به جابجایی مدیری که بر مبنای فشار باشد تن ندهند.

علیرضابیگی در عین حال تصریح کرد: البته این موضوع به منزله عدم ارزیابی و در نظر گرفتن حاشیه امنیت برای مدیران نیست؛ ما مدیر کم‌کار و ناکارآمد را تحمل نمی‌کنیم اما حاضر به پذیرفتن تزلزل مدیریتی هم نیستیم. 

وی با بیان اینکه چک سفید به مدیران نداده‌ایم، اظهار کرد: در روزهای گذشته متأسفانه آموزش و پرورش، شبکه بهداشت، جهادکشاورزی، تربیت‌بدنی، دانشگاه پیام نور متأثر از فشارها تن به جابه‌جایی داده‌اند، اگر این وضعیت ادامه یابد قطعا برخورد خواهم کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با بیان این که در شرایط موجود نیازمند توجه بیشتر به تحقق آرمان‌های دولت هستیم، افزود: طرح مسکن مهر به عنوان الگو به نیاز مسکن جوانان و توده‌های ضعیف جامعه پاسخ داده و هم‌اکنون 26 هزار واحد برای تحویل به مردم آماده است؛ ضمن این که اقدامات لازم برای تأمین زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای سکونت مردم در واحدهای مسکن مهر باید انجام گیرد.

وی گفت: به زودی با حضور رئیس جمهور شاهد افتتاح چند پروژه عمرانی از جمله قطعه پایانی آزادراه پیامبر اعظم(ص) و طرح مسکن مهر خواهیم بود.

علیرضابیگی با بیان این که راه‌آهن یکی از ظرفیت‌های استان است، افزود: کارهای بزرگی در این حوزه انجام شده و به زودی اتصال تونل‌های دوگانه راه‌آهن تبریز-میانه در منطقه شبلی اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان این که پروژه‌های مهر ماندگار به ویژه طرح قطار شهری تبریز برای مردم ما تعیین‌کننده است، افزود: اهتمام جدی مدیران شهری تبریز و سایر دستگاه‌های ذیربط برای این که بتوانیم فاز اول این طرح را به بهره‌برداری برسانیم، مورد تأکید است.

علیرضابیگی با اشاره به احراز رتبه برتر کشور توسط استان آذربایجان‌شرقی در اجرای پروژه‌های عمرانی و همچنین در حوزه آمار و برنامه‌ریزی این موفقیت‌ها را ثمره شیرین همت مدیران دستگاه‌های اجرایی در زمینه‌های مختلف دانست و افزود: کارنامه درخشان استان در این دو حوزه به واسطه پیش‌بینی برنامه‌ها، نظارت بر شاخص‌ها و سیاست‌گذاری صحیح به دست آمده است.

وی افزود: آذربایجان‌شرقی در موضوع پارک‌های علم و فناوری، تشکیل شرکت‌های دانش‌بنیان و تجاری‌سازی ایده‌ها نیز رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: در کنار همه این موفقیت‌ها مدیران اجرایی استان هم در حوزه مدیریتی خود رتبه‌های برتر را در سطح ملی کسب کرده‌اند که باید از تمام این تلاش‌ها قدردانی کنیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که سرمایه‌گذاری یکی از زمینه‌های بروز و ظهور قابلیت‌های استان است، اظهار داشت: بر اساس ابلاغ ستاد سرمایه‌گذاری کشور آذربایجان‌شرقی از نظر جذب سرمایه‌گذاری خارجی در رتبه ششم کشور قرار دارد و با وجود ظرفیت‌هایی که در استان‌های نفت‌خیز کشور وجود دارد حضور آذربایجان‌شرقی در این رتبه حائز اهمیت است.

انتهای پیام/60002/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول