اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال سفیر قم:

تیم‌های حریف را با دو تاکتیک اسیر می‌کنیم/ 3 امتیاز از نماینده قرچک می‌خواهیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال سفیر قم با اشاره به اینکه تیم‌های حریف را با دو تاکتیک بازی سرعتی و گروهی اسیر خواهیم کرد، گفت: در بازی آینده با نماینده قرچک، هر 3 امتیاز را می‌خواهیم.

تیم‌های حریف را با دو تاکتیک اسیر می‌کنیم/ 3 امتیاز از نماینده قرچک می‌خواهیم

روح‌الله شفیعی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: در حال حاضر در مکان چهارم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول والیبال قرار داریم و بعد از اینکه دیدار هفته نخست دور برگشت با گاز تهران به پیروزی ما انجامید، حالا با روحیه و آمادگی جسمانی مطلوبی مقابل تیم قرچک ورامین به میدان خواهیم رفت.

وی ادامه داد: بازی بسیار خوبی برابر حریف خود گاز تهران انجام دادیم، اما مطمئنم تمام آنهایی که روز چهارشنبه به سالن رضاییان مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم می‌آیند، بازی خوبی را از تیم والیبال سفیر قم در مقابل طلایی‌پوشان قرچک ورامین خواهند دید.

سرمربی تیم والیبال سفیر قم خاطرنشان کرد: بازی سرعتی همراه با کار گروهی مهم‌ترین تاکتیک ما در دیدارهای نیم فصل دوم مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال خواهد بود که عامل برتری ما در دیدار با گاز تهران نیز شد و تیم‌های دیگر را نیز به این ترتیب متوقف خواهیم کرد.

وی با تأکید بر اینکه برای پیروزی مقابل طلایی‌پوشان قرچک ورامین همین روش را به کار خواهیم گرفت، تصریح کرد: طلایی‌پوشان قرچک ورامین در این فصل نتایج خوبی نگرفته‌اند و برای برد به میدان می‌آیند، اما ما نیز در خانه مدعی کسب سه امتیاز هستیم.

شفیعی افزود: بازیکنان ما به دنبال جبران امتیازات از دست رفته در بازی‌ دور رفت مقابل این تیم هستند و ما می‌توانیم با حمایت تماشاگران خودی در این دیدار به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم والیبال سفیر قم بیان کرد: دیدار ما با طلایی‌پوشان قرچک ورامین از هفته دوم دور برگشت لیگ دسته اول والیبال با توجه به شرایطی که در حال حاضر 3 تیم بالای جدول دارند، برای ما حائز اهمیت است و با اطمینان می‌گویم که سفیر قم با آمادگی کامل در این دیدار مقابل حریف صف‌آرایی می‌کند.

انتهای پیام/78002/ذ/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول