اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شوشتر خبر داد

پرداخت 1.9 میلیارد ریال به متقاضیان زنبورداری در شوشتر

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شوشتر از پرداخت یک میلیارد و نهصد میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان زنبورداری در شوشتر خبر داد و گفت: حمایت از زنبورداران بسیار جدی است.

پرداخت 1.9 میلیارد ریال به متقاضیان زنبورداری در شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، نادر پوررکنی عصر امروز در بازدید از مزارع پرورش زنبور عسل در شوشتر اظهار داشت: پرداخت تسهیلات به زنبورداران در شوشتر از ابتدای سال‌جاری آغاز شده است و بیش از یک میلیارد و نهصد‌میلیون ریال به متقاضیان تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از زنبورداران در شوشتر بیشتر شده است، ادامه داد: در شرایط کنونی حمایت از زنبورداران بسیار بیشتر شده است و از تولیدات دامی نیز حمایت جدی خواهیم کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به اینکه واحدهای گاوداری شوشتر نیز با پرداخت تسهیلات حمایت شده‌اند، خاطرنشان کرد: در سال‌جاری به هفت واحد پرورش گاو شیری، تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به‌ میزان پرداخت تسهیلات به دامداران شوشتری افزود: بیش از 2 هزار و 20 میلیون ریال به دامداران شوشتری تسهیلات پرداخت شده است و در این خصوص کارنامه درخشانی داریم.

پوررکنی با اشاره به‌مثالی درباره پرداخت تسهیلات به‌واحدهای دامداری گفت: در سطح شهرستان شوشتر در سال‌جاری بیش از یک‌هزار و 500 میلیون ریال تسهیلات به یک واحد پرورش گاو شیری تسهیلات پرداخت شده است که این واحد بیش از 100 رأس گاو دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شوشتر با اشاره به اینکه در سال‌جاری کشت‌های صیفی‌جات در شوشتر رونق زیادی داشته است، افزود: در سال‌جاری کشت صیفی‌جات در شوشتر رونق بسیار زیادی داشته است و کشاورزان از این کشت‌ها استقبال زیادی کرده‌اند.

این مسئول با تأکید بر اینکه، کشت ماش نیز در این شهرستان به پایان رسیده است، عنوان کرد: در سال‌جاری بیش از 3 هزار و 750 هکتار از اراضی شهرستان شوشتر زیرکشت محصول ماش رفته است.

وی در پایان با بیان اینکه برداشت محصول ماش در سال‌جاری روند بهتری خواهد داشت، افزود: پیش‌بینی می‌شود از اراضی زیر کشت این محصول، بیش از 6 هزار تن محصول ماش برداشت شود.

انتهای پیام/72006/ذ/ق/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول