اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خبر داد

کشف 200 عدد طاقه پارچه از ‌تانکر آبرسان‌ در چابهار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: تانکر آبرسان حامل 200 طاقه پارچه قاچاق در چابهار متوقف شد.

کشف 200 عدد طاقه پارچه از ‌تانکر آبرسان‌ در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محمدرضا کاظمی اظهار داشت: محموله کالای قاچاق که در یک تانکر آبرسانی به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود با هوشیاری مأموران انتظامی پاسگاه منطقه‌ آزاد چابهار کشف و ضبط شد.

وی افزود: از آنجا که قاچاق کالا و ارز یکی از دلایل اصلی رکود اقتصادی می‌باشد و باعث از بین رفتن بازار کار و سرمایه اجتماعی که خود عامل بروز برخی ناهنجاری‌های اجتماعی است مبارزه با این قاچاق کالای یکی از اهداف و اولویت‌های نیروی انتظامی و به ویژه فرماندهی انتظامی چابهار است.

این مقام انتظامی شهرستان چابهار ادامه داد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و با توجه به موقعیت مکانی این شهرستان، اکیپ‌هایی از مأموران زبده و مجرب با هدف انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس و شناسایی خودروهای حامل کالاهای قاچاق در مکان‌ها و محل‌های حساس و ترانزیتی فعال شدند.

کاظمی بیان داشت: با اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته و انجام یکسری تحقیقات علمی و پلیسی در نهایت یک دستگاه خودرو تانکر آبرسان به رانندگی «احمد.»م که در حال حمل کالای قاچاق خارج از شبکه توزیع از منطقه آزاد تجاری چابهار به مقصد ایرانشهر بود، متوقف شد و برای انجام بازدید بیشتر به مقر انتظامی دلالت شد.

وی تصریح کرد: با بررسی‌های کامل و نهایی انجام شده، تعداد 200 عدد طاقه انواع پارچه‌های خارجی که به طور بسیار ماهرانه داخل تانکر خودروی مذکور جاسازی شده بود کشف و ضبط شد که طبق برآورد انجام گرفته توسط کارشناسان مربوطه، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 300 میلیون ریال تخمین زده شده است.

در این ارتباط پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهمان آن برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

انتهای پیام/75002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول