اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بوشهر خبر داد

کشف سه محموله کالای قاچاق در شهرستان دیلم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف سه محموله کالای قاچاق در سطح شهرستان دیلم در سه عملیات جداگانه خبر داد.

کشف سه محموله کالای قاچاق در شهرستان دیلم

حیدر عباس‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: با تلاش ماموران انتظامی ایستگاه‌های شهید موسوی و بی‌بی حکیمه شهرستان دیلم در روز گذشته سه محموله کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی گفت: در حین کنترل خودروهای عبوری از ایستگاه‌های بازرسی شهرستان دیلم از یک دستگاه خودرو پژو 405 به رانندگی نیما تعداد قابل توجهی کفش، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: همچنین پلیس این شهرستان در بازرسی از یک دستگاه مینی‌بوس دیگر به رانندگی اسماعیل تعداد 2 هزار و 880 عدد باطری و پنج هزار و 800 عدد ژیلت و 460 عدد لامپ و 60 جفت کفش فاقد هرگونه مجوزی کشف و ضبط کرد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان دیلم در یک عملیات دیگر در بازرسی از یک دستگاه وانت نیسان به رانندگی محمدکرم تعدادی لوازم خانگی فاقد هرگونه مجوزی کشف و به پایگاه انتظامی انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ضمن مبارزه جدی با قاچاقچیان و در جهت ارتقای امنیت اجتماعی خاطرنشان کرد: هر سه خودرو توقیف و رانندگان به همراه کالاهای کشف شده برای سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شدند و ارزش کالای کشف شده بیش از یکصد و 20 میلیون ریال برآورد شده است.

شناسایی و دستگیری ضارب در کمترین زمان ممکن در شهرستان دیر‌‌

فرمانده انتظامی استان بوشهر همچنین از شناسایی و دستگیری یک ضارب در دیر در کمترین زمان ممکن که با اسلحه یک نفر از شهروندان را مجروح کرده بود، خبر داد.

عباس‌زاده اظهارداشت: مأموران انتظامی شهرستان دیر در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی در یکی از خیابان‌های شهر آبدان بلافاصله وارد عمل شدند.

وی تصریح کرد: در پی تحقیقات و بررسی‌های انجام شده توسط پلیس مشخص شد؛ فردی به نام «ح» با شلیک چهار گلوله اقدام به تیراندازی کرده و پس از مجروح کردن فردی به نام «الف» از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: پلیس بلافاصله اکیپ عملیاتی ویژه تشکیل و پس از تحقیقات گسترده در کمترین زمان ممکن محل مخفیگاه ضارب را شناسایی کرد.

این مقام انتظامی گفت: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه وارد مخفیگاه متهم شده و وی را که مسلح به سلاح بود قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و به پایگاه انتظامی انتقال دادند.

وی بیان کرد: پلیس در این عملیات دو نفر دیگر را نیز که با متهم همدست بودند، شناسایی و دستگیر کرد.

انتهای پیام/66006/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول