اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول والیبال

سفیر قم از طلایی پوشان قرچک پذیرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم والیبال سفیر قم در دیداری خانگی از رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور عصر چهارشنبه در قم از تیم طلایی پوشان قرچک ورامین پذیرایی می‌کند.

سفیر قم از طلایی پوشان قرچک پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دیدارهای دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال مردان قهرمانی باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه بیست و نهمین روز آذر ماه سال جاری وارد هفته دوم می‌شود و در گروه‌های دو گانه هفت بازی به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که در گروه نخست که تیم والیبال سفیر قم قرار دارد شاگردان سید روح‌الله شفیعی در صورت برتری مقابل میهمان خود تیم طلایی پوشان قرچک ورامین یک پله دیگر در جدول رده بندی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند و به وضعیت خود در جدول شکل بهتری خواهند داد.

برای این منظور آخرین تمرین تیم والیبال سفیر قم پیش از مصاف عصر چهارشنبه با طلایی ‌پوشان قرچک در هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور امشب در حالی برگزار می‌شود که این تیم بعد از جذب دو بازیکن جدید وضعیت بهتری پیدا کرده است.

والیبالیست‌های سفیر قم در آغاز دور برگشت شروع بسیار خوبی داشتند و در خانه خود مقابل تیم مدعی گاز تهران به برتری سه بر دو رسیدند که پیروزی در این دیدار از جنبه‌های مختلف برای والیبال دوستان قمی و همچنین بازیکنان و کادر فنی تیم سفیر قم حائز اهمیت است.

مهم‌ترین دلیل اهمیت برتری در دیدار خانگی مقابل تیم والیبال گاز تهران افزایش فاصله امتیازات سفیر قم با این تیم و کاهش اختلاف امتیازات تیم سفیر قم با تیم‌های بالانشین جدول رده بندی گروه اول مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور بود.

این در حالی است که در حال حاضر تیم پیشگامان شفق اردکان با کسب 22 امتیاز از هشت مسابقه در صدر جدول رده بندی قرار گرفته است و تقریباً این تیم در بالای جدول دست نیافتنی است اما سفیر قم هنوز امیدوار است بتواند از تیم دوم جدول سبقت بگیرد.

در شرایط فعلی تیم والیبال شهرداری زاهدان با کسب 20 امتیاز جایگاه دوم جدول رده بندی گروه نخست لیگ دسته اول والیبال را در اختیار دارد در حالی که تیم رده سوم هم اکنون 12 امتیازی است و سفیر قم با کسب 11 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار دارد.

بدین ترتیب اهمیت برتری در دیداری خانگی هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم گاز تهران بیشتر به چشم می‌آید و حالا والیبالیست‌های سفیر قم از ساعت 17 عصر چهارشنبه بیست و نهم آذر ماه امیدوارند در حضور تماشاگران قمی با کسب سه امتیاز دیدار با طلایی‌پوشان قرچک به مکان سوم جدول صعود کنند.

انتهای پیام/78002/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول