اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار زنجان:

تخلفات ساختمانی در زنجان افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان با اشاره به افزایش تخلفات ساختمانی در زنجان اشاره کرد و گفت: باید توجیه اقتصادی را از این نوع تخلفات گرفت.

تخلفات ساختمانی در زنجان افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی یگانه بعدازظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان به فصل تنظیم بودجه اشاره کرد و گفت: اعضای شورا باید در تنظیم بودجه حضور داشته و مشارکت کنند.

وی به تشکیل ستاد برف‌روبی شهرداری زنجان از یک ماه پیش اشاره کرد و افزود: برف چند روز گذشته به اندازه تدارکات تهیه شده نبوده است.

شهردار زنجان تصریح کرد: با توجه به اینکه بارش برف طی چند روز گذشته به ویژه یکشنبه، در ساعت اوج ترافیک و همراه با برودت هوا همراه شده بود، مشکلات ناشی از این بارش چند برابر به نظر رسید.

وی با تقدیر از اقدامات پلیس راهور برای همکاری با کارکنان شهرداری زنجان طی چند روز گذشته تصریح کرد: مشکلات ناشی از بارش برف طی یک ساعت در سطح شهر برطرف شد.

وی گستردگی شهر را عامل برخی مشکلات اعلام و اضافه کرد: ارائه خدمات در شش هزار 400 کیلومتر در یک ساعت خاص زمان‌بر است ولی مشکلات شهر زنجان یک ساعت بعد از آغاز بارش رفع شد.

یگانه رفع برخی از مشکلات را منوط به اقدامات پیش‌بینی شده توسط شهروندان دانست و گفت: در نظر گرفتن تمهیدات زمستانی موجب حل بسیاری از مشکلات در این فصل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مخازن شن و نمک شهرداری زنجان در روز بارش برف سه بار پر شده است، ادامه داد: موجودی این مخازن برای دسترسی مردم افزایش می‌یابد.

*شهرداری زنجان نیروی متخصص لازم دارد

شهردار زنجان به کاهش نیروهای کارشناس در شهرداری زنجان اشاره کرد و افزود: بسیاری از نیروهای متخصص شهرداری بازنشسته شده‌اند.

وی از ارائه پیشنهاد جذب 45 متخصص در امور مختلف از جمله شهرسازی و ترافیک خبر داد و گفت: هنوز جواب این استعلام نیامده است.

یگانه در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش تخلفات ساختمانی در سطح شهر زنجان خبر داد و تصریح کرد: شهرداری در صدد ارائه لایحه افزایش جرائم تخلفات ساختمانی است تا توجیه اقتصادی خارج این نوع تخلفات را از بین ببرد.

وی با اشاره به سه سال سابقه حضور خود در شهرداری تاکید کرد: در این مدت حتی مجوز حذف یک پارکینگ هم صادر نشده است ولی این تخلف در ساخت و سازها بسیار روی می‌دهد.

انتهای پیام/73004/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول