اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری:

تعصب به مصرف کالای ایرانی باید بر جامعه حاکم شود

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید در زمینه مصرف کالای ایرانی تعصب داشت.

تعصب به مصرف کالای ایرانی باید بر جامعه حاکم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی ظهر امروز در نخستین همایش منطقه‌ای فرصت‌ها و چالش‌‌ها در تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در شهرکرد، اظهار داشت: دشمن این نظام را مخالف تمام هستی خود می‌داند و ما نیز با تمام هستی نظام سلطه مخالف هستیم، به تعبیر حضرت امام(ره) تا ظلم هست، مبارزه است و تا مبارزه است، ما نیز هستیم.

وی افزود: راه‌اندازی جنگ رسانه‌‌ای، شبیخون سیاسی، تحریم شدید اقتصادی از جمله راهکارهای دشمن برای ناکارآمد نشان دادن این نظام است، ولی ملت ایران در طول این 33 سال به دشمن ثابت کردند که بدون اتکا به آنان قله‌های پیشرفت را یک به یک طی کرده است.

عنابستانی تدوین یک راهکار قوی برای برون رفت از وضعیت کنونی اقتصادی را از وظایف بسیج عنوان کرد و گفت: وظیفه تمام دوست‌داران انقلاب و نظام به ویژه بسیج و افرادی که تفکر بسیجی دارند این است که با یک دیدگاه اساسی و عمیق یک راهکار صحیح و موثر تدوین کنند که نشان دهد نظام باید بار دیگر چه اقداماتی داشته باشد تا از صحنه دشوار کنونی رهایی یابد.

استاندار چهارمحال و بختیاری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را یک فرصت گرانقدر دانست و افزود: با توجه به شعار سال که یک فرصت با ارزش و گرانقدری است اگر یک نگاه به قابلیت‌های با ارزش این کشور بیندازیم می‌توانیم با یافتن فرصت‌ها و راهکارهای نوین علمی و تخصصی وابستگی خود را به نفت کاهش دهیم.

این مسئول توجه بیشتر به مصرف کالاهای ساخت داخل را یکی از راهکارهای موثر برای مقاومت در شرایط حال حاضر کشور دانست و بیان داشت: باید در مصرف کالای ایرانی تعصب داشت.

عنابستانی با اشاره به نقش بسیج در حفظ سنگر انقلاب، متذکر شد: بسیج همیشه در سر بزنگاه‌های سخت نظام همیشه در خط اول بوده و در شرایط سخت در تمام حوزه‌های تولید و حمایت از سرمایه ایرانی ابتکار عمل داشته است.

وی فعالیت‌های بسیج در حوزه پژوهش را مطلوب دانست و اذعان داشت: بسیج ثابت کرده که در حوزه پژوهش و تحقیق و در نوردیدن قله‌های علمی نیز با سازماندهی جوانان دانش‌پژوه نیز می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

انتهای پیام/68006/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول