اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نولاند: از طرح جدید شهرک‌سازی اسرائیل بی‌اطلاعم/ این اقدامات تحریک آمیز است

خبرگزاری فارس: در حالیکه گزارش های رسیده از طرح جدید رژیم صهیونیستی برای احداث 1500 واحد مسکونی جدید در قدس شرقی خبر می دهند، وزارت خارجه آمریکا از این طرح ها ابراز بی اطلاعی کرد و آن را تحریک آمیز خواند.

نولاند: از طرح جدید شهرک‌سازی اسرائیل بی‌اطلاعم/ این اقدامات تحریک آمیز است

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، درحالیکه وزارت داخلی رژیم صهیونیستی اخیرا برای ساخت هزار و 500 واحد مسکونی جدید در «رمات شلومو» واقع در قدس شرقی چراغ سبز نشان دده است، «ویکتوریا نولاند» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز گذشته (دوشنبه) ضمن ابراز بی اطلاعی از جدیدترین طرح های شهرک سازی اسرائیل، تاکید کرد که: سیاست ما در زمینه شهرک سازی ها همچنان بدون تغییر است و ما دیدگاه های خود را در این رابطه در هر فرصتی برای اسرائیلی ها روشن کرده‌ایم.

بر اساس این خبر، آمریکا مدت هاست که مخالف شهرک سازی های اسرائیل است و چنین اقداماتی را یکجانبه می داند و اعلام کرده است که این تحرکات کمکی به شکل گیری توافق صلح میان اسرائیلی‌ها و فلسطینی ها نمی کند.

نولاند در این باره اعلام کرد: ما مجبوریم که به تلاش و همکاری با دو طرف (فلسطینی و اسرائیلی) ادامه دهیم و آنها را به جلوگیری از انجام اقدامات تحریک‌آمیز ترغیب کنیم تا به این وسیله فضایی به وجود آید که منجر به صلح شود.

این خبر در شرایطی منتشر می‌شود که سخنگوی وزارت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که طرح جدید شهرک سازی ها باید برای گرفتن موافقت نهایی ارائه شود و موافقت با آن نیز ماه ها و شاید سال ها زمان نیاز دارد.

واشنگتن در سال 2010 نیز مخالفت خود را با این شهرک سازی ها اعلام کرده است.

انتهای پیام/ن.ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول