اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی اهواز

پنجمین هفته مسابقات تیراندازی برگزار شد

خبرگزاری فارس: پنجمین هفته از مسابقات تیراندازی دسته یک کشور به میزبانی اهواز در هیئت تیراندازی خوزستان برگزار شد.

پنجمین هفته مسابقات تیراندازی برگزار شد

رئیس هیئت تیراندازی استان عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: مسابقات تیراندازی در 2 رشته تفنگ و تپانچه با حضور هشت تیم از استان‌های قزوین، فارس، سیستان‌وبلوچستان، اردبیل، قم و تهران در مجتمع ورزشی قدس اهواز برگزار شد.

ناجی منصوری افزود: تعداد شرکت کنندگان در این هفته از مسابقات 48 نفر بودند البته استان قم امروز در مسابقات حضور پیدا نکرد.

منصوری با بیان اینکه تیم هیئت تیراندازی خوزستان در هفته‌های گذشته موفقیت‌های خوبی را کسب کرد، گفت: در مسابقات هفته دوم و سوم رقیب خود را شکست دادیم همچنین در این مسابقات موفق به شکست حریف خود بودیم.

رئیس هیئت تیراندازی خوزستان با اشاره به نتایج پنجمین هفته از مسابقات تیراندازی دسته یک کشور گفت: این هفته در رشته تفنگ، سیستان‌وبلوچستان، خوزستان، البرز و علوم انتظامی تهران رقیبان خود را شکست دادند همچنین در رشته تپانچه، سیستان‌وبلوچستان، اردبیل، البرز و علوم انتظامی تهران نیز رقیبان خود را پشت سر گذاشتند.

گفتنی است، مسئول ارشد میدان در این مسابقات مصطفی پورحسین بود. کرم بن طریف، نسرین چوب بند و الهام ظفرنژاد نیز داوران این مسابقات بودند.

انتهای پیام/2247/م/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول