اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان اعلام کرد

ممنوعیت تردد کامیون‌های با عمر بالای 20سال در اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان به ممنوعیت تردد کامیون‌های با عمر بالای 20سال در اصفهان اشاره کرد و گفت: پلیس راه موظف به جلوگیری از تردد کامیون‌های با عمر بالای 20 سال به عنوان خودرو‌های فرسوده در سطح کلان‌شهر اصفهان است.

ممنوعیت تردد کامیون‌های با عمر بالای 20سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین غلامی ظهر امروز در جشن روز ملی حمل و نقل اظهار کرد: نیرو‌های راهور برای کاهش حوادث و تصادفات جاده‌ای موظف به حفظ و تأمین امنیت جاده‌های موجود در سطح حوزه استحفاظی خود هستند.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر نیرو‌های پلیس راهور نیز به مدت سه ماه برای اجرای طرح ایمنی زمستانی در جاده‌ها به صورت آماده‌باش هستند، اضافه کرد: سختگیری‌های پلیس در جاده‌ها تنها به نفع مردم و به ویژه رانندگان است و تأمین امنیت مردم در جاده‌ها از مهم‌ترین دغدغه‌های پلیس در سراسر کشور به شمار می‌رود.

رئیس پلیس راهور شهرستان اصفهان تصریح کرد: سلامت جاده‌های کشور در هر شرایطی باید حفظ شود و کاهش حوادث و تصادفات جاده‌ای هر ساله سبب جلوگیری از تعداد کشته‌شدگان ناشی از تصادفات می‌شود.

وی به ممنوعیت تردد کامیون‌های با عمر بالای 20سال در اصفهان اشاره کرد و  ادامه داد: پلیس راه موظف به جلوگیری از تردد کامیون‌های با عمر بالای 20 سال به عنوان خودرو‌های فرسوده در سطح کلان‌شهر اصفهان است.

غلامی با بیان اینکه البته ممنوعیت تردد کامیون‌های با عمر بالای 20 سال به هشت کلان‌شهر موجود در سطح کشور اختصاص دارد، تأکید کرد: اجرای این طرح در راستای کاهش آلاینده‌های زیست محیطی در کلان‌شهر‌هایی مانند اصفهان امری مهم و ضروری است.

وی افزود: البته در ابتدای اجرای این طرح اعلام شده بود که مالکان این خودرو‌ها از خدمات ویژه کامیون‌داران برخوردار نمی‌شوند اما در حال حاضر این افراد نیز از سایر خدماتی که به کامیون‌داران اختصاص داده می‌شود نیز برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/63004/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول