اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه الوند همدان:

داوری‌های لیگ دسته یک مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه الوند همدان با اشاره به ضعف داوری در بازی آخر الوند برابر گسترش فولاد تبریز گفت: به نظر من داوری در لیگ دسته اول مطلوب نیست و تمام تیم‌ها به این سبک داوری معترض هستند.

داوری‌های لیگ دسته یک مطلوب نیست

بهرام یدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با ابراز رضایت از شرایط الوند در نیم‌فصل اول اظهار داشت: همه چیز در نیم فصل اول خیلی خوب بود و پیش‌بینی این را می‌کردیم که شرایط خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: سعی می‌کردیم چراغ خاموش حرکت کنیم چون بچه‌های ما تجربه لیگ یک را نداشتند و تصویر خیلی سختی را از لیگ یک برای ما ساخته بودند و از این بابت همه نگران بودیم که چه اتفاق‌هایی برای ما خواهد افتاد، ولی وقتی این لیگ شروع شد فهمیدیم اینگونه نیست هر چند البته مشکلات خاص خود را دارد.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان در مورد بازی آخر الوند در تبریز و شکست این تیم گفت: در بازی آخر حق ما به هیچ وجه باخت نبود ما 90 دقیقه تیم حریف را پرس کردیم و تا دقایق آخر بازی بر روی دروازه گسترش فولاد تبریز فشار وارد کردیم.

وی با بیان اینکه دو پنالتی در این بازی به سود گسترش گرفته شد که اصلاً پنالتی نبود، ابراز داشت: متاسفانه داوری را گذاشتند که در بازی با برق شیراز بازی را تعطیل کرده بود، میزبان هم شرکتی مثل گسترش فولاد بود که دارای 20 شرکت زیرمجموعه و امکانات بسیار عالی است و بنده فکر می‌کنم داور تحت تاثیر این شرایط قرار گرفت.

یدی در ادامه با ابراز رضایت از بازی بازیکنان الوند اظهار داشت: ما در این بازی 11 موقعیت صددرصد داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم.

 وی درباره بررسی عملکرد تیم در نیم‌فصل اول بیان کرد: کادر فنی و بازیکنان بسیار عملکرد خوبی را داشتند در کادر فنی یکرنگی و اتحاد وجود دارد که همین عامل موفقیت تیم خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان درباره جذب بازیکن در تعطیلات نیز اظهار کرد: صحبت‌هایی را با چند بازیکن انجام دادیم که احتمالا تا آخر هفته تکلیف این بازیکنان مشخص خواهد شد احتمالاً 2 نفر را از لیست خارج کنیم و 2 نفر را جایگزین خواهیم کرد.

وی در پاسخ به اینکه آیا الوند برنامه‌ای را برای صعود به لیگ برتر دارد یا خیر گفت: شک نکنید، نیم‌فصل دوم را برای لیگ برتر به میدان خواهیم آمد.

یدی ادامه داد: ما با وجود اینکه در نیم فصل اول این همه موقعیت را از دست دادیم در رتبه دوم قرار گرفتیم و با جذب یک فوروارد خوب این عملکرد بهتر خواهد شد.

وی تأکید کرد: ما می‌خواهیم بازیکنان با تجربه‌ای را مکمل بازیکن فعلی کنیم تا هم بازیکنان در کنار این‌ها تجربه کسب کنند هم تیم به نتیجه دلخواه خود برسد.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان درباره شرایط برگزاری لیگ دسته اول و مسائل مالی باشگاه بیان داشت: شرایط برگزاری در اکثر شهرهایی که برای بازی رفتیم خوب بوده است، فقط در چند شهر شکل میزبانی خوب نبود.

وی با بیان اینکه وضعیت مسائل مالی خوب است، ادامه داد: طی چند روز آینده تا سقف 40 درصد قراردادهای بازیکنان را پرداخت می‌کنیم و پاداش‌ها هم در زمان خود پرداخت شدند.

یدی درباره داوری‌های لیگ دسته اول نیز بیان داشت: به نظر من داوری‌ها در لیگ یک در هر دو گروه مطلوب نبود و همه به سبک داوری معترض هستند.

وی ادامه داد: شاید این به خاطر جوانی و کم‌تجربگی داوران است؛ داوران اشتباهات زیادی دارند و ما می‌گوییم اشتباهات، جزئی از داوری و فوتبال است اما اگر از حد خودش فراتر رود، دیگر نمی‌توان گفت جزئی از فوتبال است و احساس می‌شود قصد و یا غرضی در کار است.

مدیرعامل باشگاه الوند همدان در پایان با تقدیر از خبرگزاری فارس گفت: این خبرگزاری در نیم فصل اول خیلی به ما لطف داشت و صادقانه خبرهای ما را انعکاس داد.

انتهای پیام/2499/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول