اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های دیدار سفیر قم و گاز تهران

سفیر قم به صدر جدول سفر کرد / گاز تهران قعرنشین شد

خبرگزاری فارس: تیم والیبال سفیر قم در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور با شکست تیم گاز تهران موفق شد ضمن پایان دادن به ناکامی‌ها، چند پله صعود کند.

سفیر قم به صدر جدول سفر کرد / گاز تهران قعرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، دو تیم سفیر قم و گاز تهران در دیداری از هفته اول نیم فصل دوم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور در قم به مصاف هم رفتند که بر خلاف بازی رفت، تیم سفیر قم برنده این بازی بود.

والیبالیست‌های سفیر قم چهارمین پیروزی این فصل که سومین برد خانگی آنها محسوب می‌شد را برابر تیم والیبال گاز تهران کسب کردند.

سفیر قم از سه بازی خانگی قبل دو پیروزی برابر کاله جوان و بیرگلد ایرانیان رشت در کارنامه داشت و در تنها باخت خانگی مغلوب تیم آریا صنعت بابل کنار شده بود.

این در حالی است که سفیر قم در خارج از خانه نیز به تیم‌های گاز تهران، شهرداری زاهدان و پیشگامان شفق اردکان باخته و تیم طلایی پوشان ورامین را برده بود و بدین ترتیب چهارمین پیروزی این فصل خود را برابر گاز تهران به دست آورد.

تبدیل شکست به پیروزی برای نخستین بار در این فصل

این برای نخستین بار بود که والیبالیست‌های سفیر قم بازی باخته را در لیگ دسته اول والیبال باشگاه‌های کشور به پیروزی تبدیل کردند.

سفیر قم پیش از این در هفت بازی متوالی هرگز نتیجه سه بر دو مقابل هیچ حریفی کسب نکرده بود و بازیکنان این تیم برای نخستین بار در این فصل ابتدا دو گیم از حریف یعنی گاز تهران عقب افتادند ولی در پایان سه بر دو پیروز شدند.

صعود سفیر

سفیر قم با کسب برتری در بازی خانگی مقابل تیم والیبال گاز تهران موفق به بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی گروه نخست مرحله مقدماتی لیگ دسته اول والیبال شد.

سفیر قم تا پیش از این بازی با کسب 9 امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی جای داشت و البته فاصله آنها با تیم سوم جدول که 10 امتیاز داشت بسیار اندک بود، به همین خاطر پیروزی در دیدار خانگی برابر گاز تهران زمینه صعود سفیر قم در جدول رده‌بندی این گروه را فراهم کرد.

درخشش پاسور تیم ملی

در حالی که دیدارهای نخستین هفته از دور برگشت لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون والیبال با انجام یکی از مهمترین بازی‌های هفته در قم پیگیری می‌شد، درخشش پاسور تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در ترکیب سفیر قم یکی از نکات جالب توجه این بازی بود.

این پاسور ملی پوش رضا رزاقی بازیکن شماره سه تیم والیبال سفیر قم و از چهره‌های بومی تیم سفیر است که امسال در رقابت‌های والیبال قهرمانی رده سنی جوانان آسیا نیز عضو تیم ملی کشورمان بود و همراه با این تیم ضمن کسب مقام سوم آسیا به رقابت‌های جهانی سال 2013 نیز صعود کرد.

قعرنشینی گاز تهران در لیگ دسته اول والیبال

تیم والیبال گاز تهران با قبول شکست در دیدار خارج از خانه برابر سفیر قم در جدول لیگ دسته اول والیبال قعرنشین شد.

هفته نخست از دور برگشت رقابت‌های مرحله گروهی مسابقات این فصل لیگ دسته اول والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور در گروه اول مقدماتی در حالی پایان یافت که تیم گاز تهران از هشت بازی قبل خود با کسب هفت امتیاز در مکان هشتم و انتهایی جدول هشت تیمی گروه نخست جای گرفت.

انتهای پیام/78002/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول