اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان هفته

مهلت ثبت‌نام در همایش منطقه‌ای چاووشی خوانی مهریز تمدید شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهریز گفت: با توجه به استقبال خوب چاووشی خوانان، مهلت ثبت‌نام همایش منطقه‌ای چاووشی خوانی تا پایان همین هفته تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام در همایش منطقه‌ای چاووشی خوانی مهریز تمدید شد

سید رضا آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مهریز اظهار داشت: شهرستان مهریز، یازدهم و دوازدهم دی‌ماه سال جاری میزبان همایش منطقه‌ای چاووشی خوانی با حضور چاووشی خوانانی از استان‌های یزد، اصفهان، فارس، کرمان و خراسان جنوبی خواهد بود.

وی افزود: این نخستین بار است که این همایش به صورت منطقه‌ای در استان یزد برگزار می‌شود و شهرستان مهریز سال 89 تجربه برگزاری این همایش را به صورت استانی دارد.

آقایی هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ منور تشیع و ولایت، ترغیب جوانان به ارزش‌های مذهبی و تاریخی و پیوند هرچه بیشتر نسل جدید با سنت های مذهبی و مضامین دینی اعلام و تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب چاووشی خوانان مهلت ثبت‌نام همایش منطقه‌ای چاووشی خوانی تا پایان همین هفته تمدید شد که علاقمندان برای ثبت نام و شرکت در این همایش به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها و استان‌های میهمان مراجعه کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مهریز از ثبت نام 120 نفر در این همایش خبر داد و افزود: تاکنون 60 نفر از شهرستان مهریز، 50 نفر از مرکز استان و شهرستان‌ها و 15 نفر نیز از استان‌های اصفهان، فارس، کرمان و خراسان جنوبی در این همایش ثبت نام کردند که کوچکترین فرد شرکت کننده در این همایش هشت سال و مسن‌ترین فرد نیز 80 سال سن دارند.

انتهای پیام/90005/ح/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول