اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه آزاد اسلامی شیروان:

توسعه علمی بدون توسعه فرهنگی امکانپذیر نیست

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شیروان گفت: توسعه علمی بدون توسعه فرهنگی امکانپذیر نیست.

توسعه علمی بدون توسعه فرهنگی امکانپذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، ابوالفضل فرهادی ظهر امروز در آیین دومین دوره مسابقات استانی سازه‌های ماکارونی دانشگاه‌های آزاد اسلامی منطقه 9 در شیروان اظهار داشت: رمز توسعه علمی کشور در توجه به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی است که زیربنای آن از مدارس آغاز می‌شود.

وی از تمام محققان و مؤلفان دعوت کرد تا با پشتکار عالمانه و حرکت بر مدار پژوهش، توسعه کارآمدی نظام را در بلند مدت شتاب مضاعف ببخشند.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی شیروان هفته پژوهش را فرصتی برای نمایش توانمندی‌های پژوهش‌گرا دانست.

وی با بیان اینکه پژوهش رمز نوآوری و شکوفایی است، افزود: امروز همه کشورهای دنیا برای دست یافتن به اهداف و آرمان‌های مورد نظر از پژوهش و تحقیق استفاده می‌کنند.

فرهادی گفت: پژوهشگران باید ارزش‌های دینی را به طور کامل به واقعیت برسانند و مراکز آموزش عالی نیز برای حرکت به سمت توسعه علم و فرهنگ تلاش کند.

به گزارش فارس، دومین دوره مسابقات استانی سازه‌های ماکارونی 12 تیم از دانشگاه‌های آزاد منطقه 9 شرکت داشتند که در پایان به سه تیم برتر لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

این مسابقه با هدف ارتقای سطح علمی، مهارت آموزی علمی دانشجویان با ایجاد انگیزه روحیه خلاقیت و تبادل علمی و فنی بین دانشجویان دانشگاه‌ها استان و شناسایی استعدادها برگزار شد.

هم اکنون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان 3500 دانشجو در 46 رشته تحصیلی در مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

انتهای‌پیام/63003/و/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول