اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

شهردار خرم‌آباد از حادثه‌دیدگان سانحه آزاد راه خرم‌آباد-پل‌زال عیادت کرد

خبرگزاری فارس: شهردار مرکز لرستان صبح امروز از امدادگران حادثه‌دیده سانحه رانندگی محور آزادراه خرم‌آباد-پل‌زال عیادت کرد.

شهردار خرم‌آباد از حادثه‌دیدگان سانحه آزاد راه خرم‌آباد-پل‌زال عیادت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هرمز نصیری صبح امروز در پی سانحه رانندگی محور آزادراه خرم‌آباد-پل‌زال که منجر به مصدومیت هفت تن از امدادگران سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد شده بود، با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان شهدای شهر خرم‌آباد از آنان عیادت کرد.

وی با حضور بر بالای بستر این امدادگران حادثه‌دیده ضمن عیادت و دلجویی از آنان خدمت امدادگران و آتش‌نشانان را امری مقدس قلمداد کرد و گفت: تنها یک امدادگر واقعی می‌تواند در زمانی که همگی از حادثه می‌گریزند، با توکل بر خدای متعال به قلب حادثه بشتابد تا جان همنوع خویش را نجات دهد.

شهردار خرم‌آباد افزود: برای انسان‌هایی که ایثارگرانه جان خود را به مخاطره می‌اندازند تا ایمنی و سلامت را برای هموطنان خود به ارمغان آورند، چیزی جز اجر الهی سزاوار نیست، اما بنده به عنوان خدمتگذار مردم شریف خرم‌آباد بر خودم واجب دانستم تا به پاس این ایثار شما با حضور خود به جایگاه والای امدادگران ادای احترام کنم.

بر پایه این گزارش، ساعت 21 جمعه شب در پی وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلی در کیلومتر 10 جاده خرم‌آباد-اندیمشک، دو گروه از امدادگران و آتش‌نشانان از خرم‌آباد به سوی این حادثه اعزام تا به یاری آسیب‌دیدگان بپردازند.

در این حادثه در حالی که امدادگران با استفاده از تجهیزات امداد و نجات به جداسازی آهن‌آلات و بیرون کشیدن مصدومین مبادرت می‌کنند، یک دستگاه خودروی کامیون با انحراف از مسیر خود با خودروی سنگین امداد و نجات و همچنین اتوبوس مذکور برخورد و منجر به آسیب‌دیدگی امدادگران می‌شود.

در این سانحه حمید علی‌رضایی، سعید بیرانوند، منصور میرزایی، شهریار احمدی، سعید مرادی، نورالدین خدایی و غلامرضا ترکمنشاهی از امدادگران سازمان آتش‌نشانی شهرداری خرم‌آباد مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

در حال حاضر وضعیت عمومی امدادگران حادثه‌دیده خوب گزارش شده و چهار تن از آنان مورد عمل جراحی قرار گرفته و مابقی نیز تحت مداوا قرار دارند.

انتهای‌ پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول