اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آتش‌نشانی همدان:

آتش‌نشانان با ایثارگری، حافظ جان مردم هستند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: یک آتش‌نشان از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش انسان‌ها می‌گذرد تا دیگران بتوانند در امنیت زندگی کنند.

آتش‌نشانان با ایثارگری، حافظ جان مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان با شهردار همدان، معاون خدمات شهری و تعدادی از کارکنان سازمان آتش‌نشانی همدان برای دلجویی و ملاقات از آتش‌نشان، علی مرادی که 2 سال است در بستر بیماری به‌سر می‌برد رفته و با این خانواده دیدار کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در این دیدار اظهار داشت: یک آتش‌نشان از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و آسایش انسان‌ها می‌گذرد تا دیگران بتوانند در امنیت زندگی کنند.

رضا عسکری افزود: آتش‌نشان علی مرادی یکی از کارکنان تلاشگر سازمان بوده که وظیفه را با عشق آمیخت و با شجاعت و جسارت تمام سال‌های طولانی به شهروندان در حوادث مختلف خدمت کرده است.

وی ادامه داد: در این فرصت مناسب لازم می‌دانم که از ایثارگری و از خودگذشتگی این برادر بزرگوار در زمان خدمت قدردانی کرده و ستایشگر زحمات ایشان باشم و امیدواریم هرچه زودتر شاهد بهبود این بزرگ مرد تلاشگر باشیم.

شهردار همدان نیز در ادامه این دیدار با بیان اینکه آتش‌نشانان نجاتگر در راه خدمت و نجات به شهروندان در حوادث مختلف نقش بسزایی دارند، افزود: در حال حاضر سازمان‌های آتش‌نشانی به عنوان یکی از ضروری‌ترین نهادهای خدمات شهری شناخته شده‌ است.

سید مسعود عسگریان از زحمات چند ساله آتش‌نشان مرادی به عنوان یکی از کارکنان تلاشگر این سازمان تقدیر و تشکر کرد که در این نشست صمیمی نیز معاون خدمات شهری شهرداری همدان ضمن تشکر از خدمات و زحمات صادقانه آتش‌نشان مرادی در زمان خدمت به شهروندان، برای ایشان آرزوی سلامتی و بهبودی کرد.

انتهای پیام/89007/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول