اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بارش نخستین برف پائیزی

کوه‌های داراب سفیدپوش شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره هواشناسی داراب گفت: بارش یک سانتی‌متری برف شب گذشته در ایستگاه مروارید و 10 سانتی‌متری آن در ارتفاعات داراب ارتفاعات این شهرستان را سفیدپوش کرد.

کوه‌های داراب سفیدپوش شد

کاووس عارفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در داراب با بیان اینکه متوسط بارش در 12 ایستگاه داراب در شب گذشته 1.7 میلی‌متر بوده است، اظهار داشت: بارندگی‌های شب گذشته از ساعت 20 شروع شد و تا ساعت 22:30 ادامه داشت که در این مدت بیشترین بارندگی در شهر «فدامی» به میزان 4.8 میلی‌متر و کمترین بارندگی در منطقه فسارود بوده که میزان آن صفر است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال زراعی جاری تا کنون متوسط بارندگی در 12 ایستگاه موجود داراب 40.4 میلی‌متر بوده که بیشترین بارش متعلق به ایستگاه مروارید به میزان 76.4 و کمترین بارش 28.3 در ایستگاه «فدامی» بوده است.

رئیس اداره هواشناسی داراب ادامه داد: بارش نزولات الهی در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 11 درصد افزایش و نسبت به میانگین بلندمدت یا نرمال 10 درصد کاهش دارد.

به گزارش فارس، میانگین بارندگی در هر سال زراعی در داراب 264 میلی‌متر است.

انتهای پیام/2448/ح/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول