اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

مازندران فاکتور تیم لیگ برتری فوتبال را ندارد/ پیشنهاد میزبانی مازندران از جام جهانی 2013 کشتی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حال حاضر با توجه به مشکلات و امکانات موجود در فوتبال استان و عدم حمایت سرمایه‌گذاران و اسپانسر، مازندران فاکتور تیم لیگ برتری فوتبال کشور را ندارد.

مازندران فاکتور تیم لیگ برتری فوتبال را ندارد/ پیشنهاد میزبانی مازندران از جام جهانی 2013 کشتی

احمد سعادتمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در شهرستان ساری بیان داشت: قبول مسئولیت در فوتبال سخت و دشوار است و با توجه به فعالیت گسترده در این رشته پرطرفدار ورزشی، هر کسی نمی‌تواند عهده‌دار مسئولیت در فوتبال استان باشد.

وی افزود: در مدت 10 ماهی که به عنوان مدیرعامل در باشگاه نساجی مازندران مسئولیت داشتم، به مدت 10 سال به تجربیات ورزشی‌ام افزوده شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تصریح کرد: تشکیلات در فوتبال کاملا مجزا و جدا از دیگر رشته‌های ورزشی است و با توجه به حضور باشگاه‌ها و مسابقات مختلف مدیریت در فوتبال نیاز به فرد با تجربه و توانمند است.

وی از حضور باشگاه‌های خوب از استان در فوتبال کشور خبر داد و یادآور شد: نساجی و سایپا شمال از تیم‌های خوب فوتبال استان هستند که با حمایت مسئولان استانی و شهرستانی می‌توانند به لیگ برتر صعود کنند.

سعادتمند گفت: در حال حاضر با توجه به مشکلات و امکانات موجود در فوتبال استان و عدم حمایت سرمایه‌گذاران و اسپانسر، مازندران فاکتور تیم لیگ برتری فوتبال کشور را ندارد.

وی افزود: در حال حاضر ورزشگاه شهدای ساری به عنوان تنها استادیوم در استان است که می‌تواند مسابقات لیگ برتری فوتبال را برگزار کند و همین ورزشگاه با توجه به افتتاح چندین ساله هنوز مشکلاتی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت: استادیوم شهدا با توجه به امکانات خوبی که دارد هنوز مجهز به سیستم اسکاربرد نیست که باید این مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود.

سعادتمند گفت: در حال حاضر فضای بسیار خوبی در ورزش استان حکم‌فرما است و قرار است در اسفند ماه اتفاقات خوبی در ورزش مازندران بیفتد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مازندران تجربه میزبانی در جام جهانی 2006 را در ساری دارد و برای دومین بار نیز پیشنهاد میزبانی جام جهانی 2013 کشتی آزاد را به فدراسیون دادیم.

انتهای پیام/86005/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول